Adele - Hometown Glory
Multimedia'da Sarp.
"Vazgeçmek senden,kendimden caymak demek aslında."
İyi okumalar.♡
** ** **
Yaşıyoruz.
Her şeye rağmen, ne olursa olsun, ne hissedersek hissedelim, yaşıyoruz.
Ya da yaşıyor gibiyiz.
Kalıplaşmış cümleler var çünkü,
'Hayat devam ediyor'
'Her şeye rağmen, dipçik gibi sağlam duracaksın hayatta.'
Topluma ayak uydurabilmek için kültürel birer robot olup çıkıveriyor insan ilk olarak. Ustalaşıyor... Sonra, ne de güzel saklıyoruz içimizdeki fırtınaları. Dışarıdan bakınca yaprak bile kıpırdamıyor oluşu aldatıyor insanları. Fakat zaman geçtikçe kendinden yoruluyor insan. Kendi beklentilerini bile karşılayamaz oluşu onu yoruyor. Bir yerden sonra hayal kırıklıkları patlak veriyor. En olmadık yerde, en olmadık zamanda. İşte o zaman yüzünde özenle taşıdığı maske yerle yeksan oluyor. Tıpkı karşımdaki iki aptal insanın, yüzlerindeki aptal maske gibi.
Sarp ve Şura ne yaşamıştı bilmiyorum fakat ifadeleri acı çektiklerini epeyce ortaya seriyordu. Sarp'ı daha önce hiç böyle dolu ve yıkılmış görmemiştim. Sanırım görmemiştik. Oturduğumuz yuvarlak, ahşap masadaki şaşkın ve sorgulayıcı bakışlar bunu kanılar nitelikteydi.
Sarp sinirle elindeki nota kâğıdını masaya fırlatıp ayağa kalktı. Hiçbirimiz durumun şokunu atlatabilmiş değildik. Doğal olarak hiç kimse ne böyle bir tesadüf, ne de böyle bir itiraf bekliyordu.
Sarp,''Etrafımda dolanmaktan vazgeç.''diye sinirle kükrediğinde Şura da ayağa kalktı.
Küstahça,''Neden battı mı sana?''deyince bu olaya bir son verilmesi gerektiğine karar verdim.
Eğer böyle ağır konuşmaya devam ederlerse her şey tamamen berbat bir hal alacaktı.
Kollarımı masaya dayayarak ayağa kalktım.
''Kesin şunu.''
İkisi de birbirini göz hapsine almış öylece birbirine bakıyorlardı. İkisinin de ne kadar inatçı olduğundan bahsetmeme gerek yok sanırım.
İnatçı keçiler.
Sarp, ''Battı.''dedi, gayet net ve iğneleyici bir biçimde.
Tuna ve Güzün de olayın büyüyeceğini anlayarak ayağa fırladılar. Tuna hiç görmediğim kadar endişeli bakıyordu. Sanki olacakları önceden tahmin etmiş de, engellemeye çalışır gibi bir bakış... Bakışlarına anlam verememiş olmam canımı sıkmıştı.
Güzün, "Sakin olun çocuklar."diye uyarırcasına konuştu.
Sarp bıkkınlıkla bir küfür mırıldanıp masaya tekme attı.
O sırada Bukre'nin tiz çığlığıyla tüm bakışlar yön değiştirmişti. Biz daha ne olduğunu anlayamadan Baran koşup Bukre'yi düşmekten kurtardı.
Bir günde bu kadar düşme vakası fazla değil mi?
Baran,''Abi ne yapıyorsun?''diye Sarp'a sinirle söylenince herkesin kuzenime yüklenmesine dayanamayarak yanına gittim.
Sarp kötü görünüyordu. Fazla kötü. Yardım istemek için Tuna'ya döndüğümde yumruğunu sıkarak gözlerini Sarp'a sabitlemiş olması beni hüsrana uğrattı. Kimseden hayır yok diyerek Sarp'ın koluna girip yönünü Şura'nın aksine çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKLAMBAÇ
Chick-LitHayatı boyunca yalanlar içinde kaybolmuş bir beden, İris Bezaz. Kaybolan yıllarının izinde eriyen bir buz dağı, Tuna Erez. Gömüldükleri boşlukta ilk ebelenen kim olacak? Kaybolmuşluğun içindeki aşklambaç oyunu. ** ** ** Tanıtım Videosu; https://you...