80. Bölüm {Final}

211 6 15
                                    

Kerem barışa dönüp güldü. Ve sana demiştim dedi. Ne demişti ne oluyordu. Hiçbir şey anlamamıştım.

Kerem noluyor?

(K) Barış'a olan aşkını saklama artık kanka her gün akşam ağlayıp üzülme ve size engel olanların karşısına çıkıp onlara her şeyi anlatın.
Sizin ikinize olan aşkınızı onlara hissettirin ki sizi ayiramayacaklarini görsünler. Artık lütfen ikinizde mutlu olun. Sizin mutlu olmanızın ilk adımı atıldı. Şimdi ikinci olarak aranızdaki pürüzleri ve aranıza giren kişileri halledin. Oykucugum dersleri bitirmiştik zaten harika ev arkadaşı ve öğrenciydin. Evet seni sevdiğim doğru ama bir kardeş gibi seviyorum seni. Güçlü ol ve sizi ayırmaya çalışanlara ağzının payını verin. Ben bugün gidiyorum kendine iyi bak bir sorunun olunca 7-24 saat telefonum açık her zaman yanındayım. Vedalari pek sevmem o yüzden ben kaçar bb.

Kerem..

(K) birşey değil prenses şimdi sil göz yaşlarını ve bir daha akmaması için hep mücadele et. Ve sen barış kardeşimi uzersen bozusuruz.

Keremden ;

Onlar bir şey söylemeden ben hemen odaya çıktım ve eşyalarımı toplamaya başladım.

İç ses; Orada itiraf ettiğin duygular gerçekti demi ?

Bunu sadece ikimiz biliyoruz ama iç ses ve hep böyle kalıcak.

İç ses: Onu çok sevdiğin halde nasıl ondan vazgeçersin ve onunla birlikte olmasına izin verirsin .

Ben onlara engel olsaydım öykü şuan benimle birlikte olsa bile kalbi bana ait olmayacak benim istediğim ise kalbi bana ait olması ama bu imkansız. Benim elimden gelen tek şey bu onun mutlu olmasını sağlamak o mutluysa ben de mutluyum iç ses.

İç ses: Keşke herkes senin gibi düşünceli olsa..

Abartma iç ses hadi gidelim buradan.

İç Ses: tamam hadi gidelim sana daha iyisini buluruz merak etme....

Öykü •
Kerem gittikten sonra salonda büyük bir sessizlik oluşmuştu. Bir süre sonra kerem aşağıya bavullariyla indi. Onu uğurlamak için yanına gittim. Ona sarılıp her şey için teşekkür ettim ve artık o da yanımda yoktu. İçeri girip oturdum ve bir süre daha sessizlik olduktan sonra sessizliği bozan barış oldu.

(B) Herşey için özür dilerim öykü. Beni affet diyemem sana çünkü yaptığım seçim yüzünden zarar görebilirdin.

Evet neyse ki kerem yardımcı olmak için hemen geldi.

(B) Babamla konusucam bu kavga sürdüğü sürece hep acı cekicez ve acıyı çekenler babamgil değil en çok biz çekiyoruz o yüzden şimdilik gidiyorum sonra haberlesiriz.

Peki ..

Herkes gitmişti evde tek kalmıştım koskaca evde yalnız kaldım ve ben yalnız kalmaktan hoşlanan biri olmadığım için hemen arabama atlayıp ailemin yanına gittim.
...

Eve gelmiştim ama annemle babam'in bağırış sesleri bütün sokağı kaplıyordu sanki. Anahtarla kapıyı açıp içeri girdim onlar benim geldiğimi duymadiklarina eminim çünkü hala bagirismaya devam ediyorlardı. Konuyu biliyorsunuz ama yine de hatırlatıyim annem bu düşmanlığın bitmesini istiyor ama babam inatla "onlar bizden özür dilemeden bitmez" diyordu. Ben yanlarına girip babama karşı..

Kaya Koleji Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin