42.Bölüm

891 46 14
                                    

Okulun hazirladigi tatil bitmisti. Yrn okul vardi yine o igrenc derslere giricektik. Baris beni eve birakip kendi evine gitmisti. Bende pijamalarimi giyip yatagima kendimi attim. Biraz telefondan muzik dinleyip instagramda dolasip uyumustum. Sabah saat 7.00 da canim bitanecik(!) alarmimin sesiyle uyanmistim. Kalkip dus almak icin banyoya girdim ki bide ne goriyim banyoda kocamancik hamam bocegi vardi. Ben cigligi basinca savas ve ruya hemen yanima geldiler. Ben ise yatagimda oturup o kocamancik seyi dusunmemeye calisiyordum ki savasin sorusuyla yine aklima geldi.

Noluyor oyku neden ciglik attin sabahin köründe ya!?

Banyoda kocaman bocek var savas.

(R) senin kocaman dedigin bocek kesin kucucuktur oykucum.

Git bak da kucuk mu kocaman mi gor hanimefendi.

Biz ruyayla tartisirken savas bocegi oldurup atmis. Ama ben tabiki o banyoya girmedim gidip ruyanin banyosuna girdim. Hemen dus alip odama ciktim uzerime sunlari giydim.👇👇

Asagiya inip kahvaltimizi hizlica yaptik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asagiya inip kahvaltimizi hizlica yaptik. Arabama binip okula hizlica vardim. Savasla ruya cenki alicaklari icin birazcik geç geliceklerdi.. Sinifa ciktigimda barisin yaninda Arzu gerizekalisi oturuyordu. Sirama yani barisin yanina dogru hareket ettim. Bu gerizekali arzu bizim baristigimizi bilmiyor kuzeni bunu ziyarete gelecegi icin tatilden erken ayrilmisti. Baris beni gorunce kalkmak icin harekete gecicekken ben durdurmustum.

Gunaydin arzucum. Kuzeninle guzel vakit gecirdin mi tatlim.

Evet gecirdim.

Yaa sevindim. Ama sen gidince bir suru sey oldu biliyor musun canim.

Ne oldu ki? Ve şu yapmacik kelimeleri kullanmadan konusur musun oyku!?

O kdr seninle konusurken yapmacik olmamak icin cabalamistim.

Neyse ne oldu ben gidince soylicek misin.?

Tabi ki soylerim zevkle. Ya da dur bi dk bunu eski sevgilinden duysan daha guzel olur bence demi baris.
Barışı dürtmüştüm. O da Sen soylesene die bana bakiyordu. Arzu lafa atlayınca bana bakmayı kesti.

Ne oldu Barış? Söyler misin tatlım.

Söylesene tatlısı.
Ben yavaş yavaş sinirlenmeye başlıyordum bunu barışta fark etmişti.
Hemen söylemek için arzu ya döndü.
Ve sonra elimi tuttu.

Biz öyküyle barıştık arzu.

Nee nasıl olur bu siz barışamazsınız.

Barıştık ama tatlım. Diyip arzuyu yerimden barışın yanında kaldırıp yerime oturdum. Bizimkilerde sınıfa giriş yapmışlardı.

(R)Savaş ve cenk sizin yüzünüzden biseyler kaçırdım yine off yaa.
Diye isyan ediyordu ve savaş ve cenke kızıyordu.
Ders zili çalmıştı. Hoca derse girdi ve bize supriz sözlü yapmaya karar verdi pekii neden çünkü cenk savaş barış üçlüsü derste birbirleriyle uğraştıkları için dersin akışını bozdular ve hocada herkesi sözlü yapmaya karar verdi nerde burda adalet tamam ikisi kankam biri sevgilim olabilir ama bu üçlü yüzünden bütün sınıf neden sözlü oluyor ya. Tabi hoca bizi dinlemeyip sözlüyü yaptı. Sınıfın yarısı sözlüyü geçmişti neyseki bizimkilerin üzerine gidemiceklerdi doğrusu üzerine gitmeleri için cesaretleri olmasi lazım. Dersten çıktık. Kantine inmiştik bizimkiler rüyayla bana biseyler getirdiler. Şuan barışla tartışıyorduk ne konuda mi beyefendi benim kiyafetime takti neymis kisaymis bu okula giyilirmiymis. Hic susmuyordu en sonunda savas ve cenk onu susturmuslardi. Tam kahvemden bir yudum alirken birden gözümü biri kapatmıştı. Herkes yanimdaydi ee bu kim o zmn lan ala ala??

Acaba kim öykünün gözlerini kapattı 😋.?

Çook uzun bir aradan sonra yb atabildim.Bu kdr gec attigim için özür dilerim. Aynı şekilde yazım yanlışları içinde şimdiden özür dilerim. 6k okumamiz olmus herkes oya bakarken ben okunma sayisini artmis gorunce cok mutlu oluyorum tabiki oy attinca da oluyorum ama atmazsaniz da cok az uzuluyorum cok degil yani ama en cok okuma sayimiz artikca mutlu oluyorum neyse cok uzattim tesekkur ederim minnoslarim😍. Sizi çok seviyorum sağlıcakla kalın bye bye asklarim😘❤💜😇

Kaya Koleji Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin