Babamı görmemle hemen ayağa kalktım ve babamın bakışlarından anladigima gore beni takip et bakışı atmisti. Hemen babamın yanına geçtim ve öğretmenler odasına doğru yürüyorduk. Şimdi bütün okul eve giderken ben burda kalicaktim nerde burda adelet . Babam 18 yaşına gireceğim için işlerin başına gecmeni istiyordu ama annem tam tersi ya kendisi gibi dans öğretmeni olmamı ya da doktor olmamı istiyordu. Benimde aklımdan bi aralar idol olmak geçiyordu bu fikri aklıma jimin ve jungkook ikilisi sokmuştu. Sesimin ve dansimin idol olmak için çok iyiler diyorlardı.
Babama okula bağış yaptığı için fln teşekkür ediyordu mudurcugumuz. Babam okulda her ay para verir ihtiyaçları gidermek için ama bizim cnm müdürümüz bu paranın çok azini harcıyordu. Okulumuzdaki spor salonu pislikten geçilmiyor voleybol sahamızın filesi bile çoğu yeri kopuktu. Erkeklerin futbol sahası çizgiler yok nerdeyse. Bu toplantıda benim de konuşma hakkım var bence bunu soylemeliyim.Baba bisey söyleyebilir miyim?
(B) söyle kızım.
Müdürün bana bakışını görmeniz gerekti. Sanki anladı ne diyeceğimi nolur söyleme bakışı atıyordu. Ama ben soylicektim yaşasın kötülük 😆.
Hayır yani babamda suç neden rüyanın babasını diğer okula gönderdi ki .Şimdi hani sen her ay para veriyorsun buraya ya.
(B) evet nolmus kızım.
Bizim okulumuz özel bi kolej her ay sen para veriyorsun öğrencilerden alioz. Ama okulumuzun yemekleri çok kötü spor salonumuz çok kötü diğer özel kolejlerde arkadaşım var onları ziyarete gidiyorum. Bizim okulumuz en iyi kolej olmasına rağmen ben diğer okulları tercih ederim. Kendi okulumuz olmasa ve arkadaşlarım olmasa bu kolej yerine devlet okuluna giderim.(Y.N: canlarım ynls anlamayın devlet okuluda iyi kolej de iyi) Bence bu müdürü değiştirmeliyiz ve eski müdürümüz gelmeli. Söyleyeceklerim bu kadar.
(B) ne demek oluor bu öykü.
Baba senin verdiğin ve velilerden topladığımız paranın yarısını bile bu okulda kullanmıyor müdür beyimiz. altındaki arabayı gördün mü sen baba bende bile yok o araba yeni çıktı. Müdürümüz kısa bi süre önce yurtdışından villa aldı ve parasıda pahalı burdaki hiç bir öğretmen alamaz o evi. Paraları okula harcicana kendisine harcıyor müdür beyimiz.
Şimdi diceksiniz sen nerden biliyorsun bu kdr seyi adamı fln mi takip edior die aklınızdan geçmiş olabilir hemen acikliyim. O arabanın konusu bizim erkeklerin arasında çok geçmişti neymiş barış beyimiz o arabayı alamaz die bnm sevgilimi kışkırtıyorlar. Ztn o arabayı almak istese sabah akşam para biriktirir almaya çalışır ama ben çalışmasını istemiorum ztn hafta sonu akşamları 12 den sonra barda çalışıyor. (Yazardan not : Arkadaşlar hale bilmiyor barışın aslında zengin olduğunu sadece okulda cenk biliyor.) Neyse villaya gelirsez annemi ziyarete koreye gittiğimde görmüştüm fiyatını sorunca yuh fln demistim adam sadece müdür yani yuh demem normal. Yani hepsi raslanti😋.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaya Koleji
Ficção AdolescenteKızımız öykü güzel bir kız,kimseyi takmayan ve playgirl. Okullarına barış burslu olarak gelir ve öykü ve barışın aralarında bişeyler olmaya başlar. {BİTTİ}