50.Bölüm

757 40 2
                                    

#İYİ  OKUMALAR BALLARIM🍯💙#
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
Çarpan kişi barıştı. Sinirlenmiştim hem ben hem de doğukan tanımadığı birine omuz atması çok yanlış ya da ben çok  abartıyordum. Yerimize oturduk ve hoca sınıfa geldi yeni öğrenci kendini tanıt gel dedi tabii ben lafa direk atlayınca birazcık hocadan azar yemiştim.

Hocam arkadaş kendini buradan tanıtsa küçük bir kaza sonucunda ayağını kırdı da...

Kızım arkadaşın kendi ağzı yok mu da sen atlıyorsun.

Aa hocam ayıp ediyorsunuz bir güzel konuşur off yanii.

Doğukan benim kolumdan çekip yerime oturttu ve saçmalamaya başladın iyice öykücüğüm deyip sıraya dayanıp ayağa kalktı ve kendini tanıttı. Sonra hoca derse devam etti. Ders ne derseniz tarih tabii ki bu dersi sevmiyordum ama neyseki sınavlarından yüksek alıyordum. Zil çalmıştı Doğukana kantine gidip kahve alıp gelicem diyip sınıftan çıktım. Kantine geldiğimde herkes hakkımda konuşuyordu beni görenler birbirlerini dürtüp susturuyorlardı. İki tane kahve alıp sınıfa çıktım. Kapıda kızların sevgi dolu sarılışıyla biraz geriye gitmiştim kahveler dökülecek diye korkmuştum neyseki öyle bişey olmamıştı.

Kızlar beni boğucaksınız bırakın.

(R) Ya seni ne kadar çok özledik biliyor musun şapşal?.

(A) Sen yokken buraların hiç neşesi yoktu psikopatımız.

Yaa bende sizi çok özledim.

Sıramıza oturduk ve doğukana kahvesini uzattım bana gülümseyip teşekkür ederim deyip kahvesini yudumlamaya başlamıştı. Kadro tamamdı fazlası bile vardı aslında kimden bahsettiğimi anlamış olmanız gerek. Tabii ki barış cenk in kankası olduğu için o da bizimle oturuyordu. Ve herkesin o merak ettiği o soruyu rüya sormuştu.

Kanka siz şimdi Doğukanla  nesiniz nasıl tanıştınız anlatsanıza özel değilse.

Sonra anlatırım kanka yaa.

Sen anlatmak istemiyorsan ben anlatırım güzellik.

Doğukan bana hep böyle hitap ederdi savaş bana nasıl prenses diyorsa o da öyle diyordu doğrusu bunu ben istemiştim çünkü önceden bana aptal kalın kafa fln diyordu onu ikna edip bunu ona alıştırmıştım.

Peki anlatt.

Öykü nün kuzeniyle biz çok yakın arkadaşız o öykünün geleceğini unutup baya bir içmiş ve uyuyakalmıştı. Bana önceden dediği için ben almaya gitmiştim. Havaalanında tanışmıştık yani biz. Sonra....

(A) Ohaa senin ayağını bizim öykümüz mü kırdı?

Evet bu şapşal kırdı.
Elini kafama koydu ve saçımı okşamıştı.

Ama kırdığı gibi de iyileştirmeyi iyi biliyor ☺️.

(R) Siz sevgili değilsiniz o zmn öyle mii?

(A) Bence değilseler bile olmalılar çünkü çok tatlılar ve birbirlerine çok yakışıyorlar.

(D) Teklif ettim ama cevabımı hala alamadım.

Nee😱 Ne zaman yaa belki planın bir parçasıdır ee o zaman ben evett demeliyim demii off doğukan keşke hamle yaparken bana söylesen.

(S) Kanka çocuğa cevabını söyle hem sevdiğin ya da sevgilin de yok demi. Sevdiğin varsa bu kişide doğukandır yanii bence.

Benn napıcam şimdi doğukan hiçbir tepki ya da benim anlayacağım mesaj falanda vermiyordu. Off karar vermek zorundayım. Hangisi ama Evet mi Hayır mı ortamda barışta vardı ya bu kararım barışın biraz bile olsa bana duyduğu sevgiyi azaltırsa. Hemen karar vermeliyim...

Merhaba arkadaşlar evet uzun bir ara oldu ama yeni bölümü atabilme şansı bulabildim.
Öykü ne karar verecek acaba...
Yazım hataları için şimdiden özür dilerim.
Beğenirseniz oy verirseniz çok minnettar olurum🧡
Nasılsınız okul nasıl gidiyor bebeklerim.
Sağlığınıza çook dikkat edin sizi seviyorum minnoşlarım. 😘💜
Az kalsın unutuyordum 17k okuma olmuş gerçekten çok mutlu oldum çoooookkkkk teşekkür ederim canlarım😍❤️

Kaya Koleji Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin