47.Bölüm

784 39 3
                                    

#İyi okumalar ponçiklerim#

Doğukanı hmn hastaneye götürmüştük. 1 hafta spor yapamıcaktı hemde bnm yüzümden dövüşürken ona sert davranmıştım ve canını yakmıştım. Neyseki sdce ayağını incitmişti. (yzrdn not:incittiği dediği kırıldı çok küçük birşey gibi sdce incindi dior ya😄)
Doğukanı evine getirmiştim. Ona yrdm için birkaç günlüğüne onunla kalıcaktım.

Ben şimdi eve gidiyim eşyalarımı alıp geliyim olur mu doğukan?

Burda mı kalıcaksın.

Evet. İtirazın mı var?

Yook yaptığın hatayı düzeltmen gerek tabi.
(içinden: öykü burda kalamazsın.
Neden kalamaz doğukan.
İç ses ona karşı olan duygularım var snrm.)

Hmn gelirim. Bn gelesiye kdr burda otur kalkma.

Peki patron kalkmam.

Bnm burda arabam olmadığı için hmn gitmk için doğukanın arabasını aldım. 20 dk sonra eve varmıştım. Hmn iki üç eşyamı alıp çıkmıştım. Yine aynı dakikada doğukanın evine ulaşmıştım. Doğukanı oturma odasında bulamamıştım. Birden birşeyin düşme sesi geldi hmn o sese koştum. Doğukan banyoda elini yüzünü yıkamak için girmiş ama kazağını ıslatmış. Kazağı çıkarırken beyefendi yere düşmüş iyi ki beni bekle yerinden kalkma dedim yani demesem nolucaktı acaba. Doğukanı kaldırıp odasına gitmesine yrdm etmiştim. Üzerini  bnm  ynmda pek çıkarmak istemesede üstü ıslaktı hasta olabilirdi. Bi dk ya bunun kolu kırık değilki ayağı kırık. Napmaya çalışıyordu doğukan...

                                ××BARIŞ××

Öykü gideli 1 hafta olmuştu. Çok özlemiştim onu napıyordur acaba şimdi.

Seviyorsun hala onu o zmn neden gitmesine izin verdin.

Gitme deseydim babasıyla arası bozulcaktı iç ses. Ve aralarını bozmak istemedim. Beni şıklarının arasına almazsın die ilk bn bıraktım.

Ama çok özlüyorsum mutsuzsun  arkdşların zoruyla yemek yiyorsun daha sayıyım mı barış.?!

Anlamadığın şeylere karışma iç ses. Gider misin artık yalnız kalmak istiyorum.

Ztn yalnızsın kimseyi istemiyorsun yanında mutsuz ve yalnız mı yaşlanmak istiyorsun!?

Gitt iç ses!!

İyi gidiom..

                        ^^ÖYKÜDEN DEVAM^^
Doğukanın dolabından ona kazak verip arkamı döndüm. Üstünü değiştirdi ve yorgun olduğunu uyumak istediğini söyledi. Dikkatlice yatağına yatırıp üzerini örtüp odasından çıkmıştım. Bnde kalıcağım odaya gittim doğukanın odasının yanındaydı. Üzerime pandalı pijamalarımı giyip kısa bir süreliğine aklıma barış geldi. Ama sonra düşüncelerimi silip uykuya daldım.

Sabah alarmın sesiyle uyandım hmn üzerime şunları giyip kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim.

Sabah alarmın sesiyle uyandım hmn üzerime şunları giyip kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(öykünün kıyafetleri)

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra doğukanı uyandrmk için yukarı çıkmıştım.
Kapıyı açtığım gibi gördüğüm manzarayla donmuş kalmıştım...

  Yeni bölümü uzun zaman sonra atabildim geç attığım için çok özür dilerim.

     Yazım yanlışları için şimdiden özür dilerim ❤️.
          
          Bu arada 11bin okuma sayımız olmuş çok mutlu oldum inanır mısınız bilmem ama evde 11bin olmuşuz die  sevinç çıglıkları attım. Hepinize çok teşekkür ederim.

        
                 Sizi seviyorum iyi geceler pandacıklarım🐼💙.
      
    Sağlıcakla kalın kocaman öpüyorum sizi😘😘
  

Kaya Koleji Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin