Barışın omzunda uyuyup kalmıştım kalktım ve hemen barışla 2. derse yetişmek için koştum. Onla konuşmak bana iyi gelmişti. Benim için derse bile girmemişti. Barışın sorusu beni düşüncelerimden almıştı.
İyi misin öykü?
iyiyim merak etme sınıfa girelim. Şey bide...
Noldu iyiyim demiştim.
iyiyim ztn barış merak etme sadece özür dilicektim.
ne için özür diliceksin.
benim yüzümden 1.dersi kaçırdın özür dilerim.
sen bişey yapmadın ben senin yanında kalmak istedim.
teşekkür ederim
diyip yanağı öpücük bırakmıştım. Barış şaşırmışa benziyordu sonra kendini toplayıp bana en içten gülümsemesiyle güldü bu benide gülümsetmişti.
her zaman yanındayım bunu unutma.
unutmıcam şimdi derse girmeliyiz.
tamam.
kapıyı çaldım. Hocadan (gel) sesini duyunca içeri girdik.
siz ikiniz nerdesiniz?
hocam öykü biraz rahatsızlanmıştı o yüzden derse giremedik. Özür dileriz.
Barış açıklama yapmıştı herkes bize bakıyordu bu beni rahatsız ediyordu ama kavga edecek halde değildim. Rüyaya baktım çok endişeliydi noldu neyin var der gibi bakıyordu sadece gülümsedim ve endişesi biraz olsun geçmişti. Hocanın sorusuyla hocaya dönmek zorunda kaldım.
Daha iyi misin şimdi öykü.
iyiyim hocam bu arada özür dilerim dersinizi kaçırdım.
aslında ders umrumda değildi ama hoca ceza vermemesi için biraz hocaya yalakalık mı desem yoksa iyi kız rolümü desem bilemedim.
sağlığın daha önemli arkadaşlarından notları alırsın.
peki hocam yerimize geçebilir miyiz?
tabikide.
saolun hocam.
Barışla yerimize oturmuştuk. Derse odaklanmaya çalışıyordum ama yapamamıyordum çünkü dersden beni izleyen biri vardı bu kişi ayazdı. Bi kağıda şunları yazdım:
'' Bana bakmayı keser misin rahatsız oluyorum''
kağıdı okuduğu gibi cevap yazdı.
'' Seni merak ettim. İyisin değil mi?''
'' Beni merak etmene gerek yok senin bişeyin değilim ve ilerde de bişeyin olmıcam AYAZ! ''
'' Neden ilerde olamayız ''
'' Çünkü senden nefret ediyorum anladın mı sana karşı sadece nefret var içimde''
'' Neden bu kadar nefret ediyorsun benden''
'' Bide soruyor musun. Sen beni en yakın arkadaşımla aldatan pislik birisin ayaz''
'' Pişmanım ama neden inanmıyorsun sevgime''
'' AYAZ SON DEFA SÖYLÜYORUM SENDEN NEFRET EDİYORUM ANLA ARTIK. Hem biz senle olsaz bile ben başkasından hoşlanıyorum''
'' O çocuk benim kadar değer verebilir mi öykü? ''
'' Hemde senden daha fazla değer veriyor''
barışa bakmıştım yazdıklarımızı okuyordu aslında okutmazdım ama o benim sevdiğim çocuktu benim yanımda olup beni sakinleştiren çocuktu o yüzden bişey demedim.
'' O seni seviyor mu peki öykü yoksa plotanik aşk mı''
'' Bu seni ilgilendirmez''
hele şükür zil çalmıştı. Rüya soru yağmuruna başlamıştı ben sadece dinliyordum en sonunda bana bağırmasıyla korkmuştum '' Bişey söylesene '' diye bağırmıştı. Sınıftakiler bize baktı.Artık cevap vermeliyim yoksa daha çok sinirlencekti.
Biraz sakin olursan anlatıcam.
Anlat öykü. Seni ne kadar merak ettim biliyor musun bide seni göremicem sandım.
Rüya ağlatma zaten yeni susturdum kendimi doğrusu barış susturdu.
Ayaz bişey yaptı demi.
Bahçeye inelim.
Buse içeri koşarak girmişti ve gıcık sesiyle konuşmaya başladı
Benim canım sınıf arkadaşlarım size çok güzel haberler getirdim.
Direk konuya girsen.
Başkanımız kızdı hemen konuya gir buse.
bunu söyleyen ayazdı barış ztn ona dövmek için kendini zor tutuyordu ama onu daha çok sinir etmişti yumruğu sıkıyordu. Ama kavga etmesini istemiyordum. Barışın yumruk olan elini tuttum ve sessiz bir şekilde '' sakin ol. '' demiştim aklıma başka bişey gelmemişti. Elimi çektim ve ayaza sinirli bir şekilde baktım.
Tamam sakin olun hoca yokmuş ders yok ama eve gitmekte yokmuş.
ben hemen bizim gruba döndüm. Bizim grup derken Barış, Cenk, Rüya ve Ben 🙂
Bahçeye gidelim orada anlatıyım olur mu?
Bana uyar deyip gülümsedi barış. Cenkle rüyada aynı anda bana da uyar dediler ikisi beni güldürmüştü. Beni üzgün olsam bile güldürmüşlerdi onlar olmasam napardım bilmiyordum onları çok seviyordum iyiki varsınız diye hepsine sarıldım şaşırmıştılar ve onlarda sende iyiki varsın deyip sıkıca sarıldılar. Sınıftakiler bize baktıklarini biliyordum içimden kıskanın sizin böyle arkadaşlarınız yok deyip güldüm...
Arkadaşlar gerçekten çok emek veriyorum kitabıma destek olarak bu emeğimi boşuna çıkarmamış olursunuz...
Sizi seviyorum ❤❤
Oy verirseniz size minnettar kalırım...😍😘💞
Oy verenlere şimdiden teşekkürler ❤❤😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaya Koleji
Roman pour AdolescentsKızımız öykü güzel bir kız,kimseyi takmayan ve playgirl. Okullarına barış burslu olarak gelir ve öykü ve barışın aralarında bişeyler olmaya başlar. {BİTTİ}