Lanet alarm sesiyle uyandim. Banyodaki islerimi hallettikten sonra dolabimin karsisina gectim. 5-10 elbiseler bana ben elbiseler bakistiktan sonra birini secip giydim.
Okul icin hazirdim. Asagiya inip savasla ruya yanaklarina opucuk birakip gunaydin dedim. Ve hizlica kahvaltimizi yapip arabalara bindik. Yine ben yalniz gidiordum. Okulun araba parkina arabami park edip. Okula giris yapmistim herkes yine bana bakiyordu. Ve bazi konusulanlara kulak misafiri oldum sunlari konusuorlardi.
"Oyku yine playgirl olcakmis... bu oyku daha iyiydi yine erkeklerle oynamaya baslicak... cocuklari kukla gibi oynaticak..." vb. Konusmalar geciordu haklilardi onlarla oynuyordum. Sinifa girdim cenk ruyayi gorunce sarildi. Savas ve bende onlara bakip aile var dedik. Onlarda hemen sarilmayi biraktilar. Siramiza oturup hocayi beklemeye basladik. Sinifin kapisi acildi herkes ayaga kalkti genelde kalkmiyorlardi. Savas beni durttunce kim olduguna baktim babami gorunce hemen kalktim. Oturun dedi ve konusmaya basladi.Evet arkadaslar biliyorsunuz ki sene 12 olucaksiniz o yuzden her sene 11 lere yaptigimiz gibi size de yapicaz 2~3 haftaligina yurtdisina tatile cikiyorsunuz. Hepinizin ailesiyle konusuldu izin alindi. Yarin sabah saat 7.00 da herkes okulda olsun. Baskaniniz kim?
Benim hocam dedim ve bana 6.30 da gelip gelenlerin isimlerini tek tek yazip mudure vermemi istedi. Babam son olarak bugun ders islenmicek dedi ve cikip gitti.
Hayir yani nerde burda adalet herkes 6 kalicak hazirlanip okula gelicek ben 5 te kalkicam ben oyku kaya 5 te dusunmesi bile beni sinir edior ya. Herkes cantasini alip eve gitti hazirlik yapicaklarmis. Bende eve gidip bavulumu hazirlamaya basladim...~♡Diğer gün♡~
Sabah 6.00 di ve ben suan napicami bilmiordum cunku sadece okula ilk gelen be n ve baris suan disarida diger arkadaslari bekliorduk. Ama sorun şu ki baris gozlerini ayirmadan sadece bana bakiyordu. Tabiki de arada bende bakiorum caktirmadan😁.
Ve en sonun da aramizdaki sessizlik bozulmustu.Oyku sana soz veriorum bu tatilden dondugumuzde biz yine ayni oyku ve baris olucaz.
O biraz zor baris bey. Benim yalancilarla isim olmaz hem senin sevgilin var ztn.
1. Benim sevgilim yok 2.senden vazgecmicem oyku sonuna kadar senin yaninda olucam seni hic birakmicam guzelim.
Bunlari ellerini sacimda dolastirirken ve gozlerini gozlerimden hic ayirmadan soyluyordu sanki beni buyuluyordu ya da buyulenmistim bile ona asiktim. Ve size bir sır vericem onu affetmistim ama benim icin nlr yapicagini mrk ediorum o yuzden aramizda kalsin hala ona darginim😁.
Saat 7.00 di herkes burdayim cenkle ruya birlikte oturuordu beni de arzu barisin yanina oturmadan barisin yanina oturtular.
Benim cok uykum oldugu icin cama kafami yaslayip uyumustum. Bi yrm saat sonra yuzumde yumusak bir el hissettim bu el barisindi kafami kendi omzuna koyup kafamin ustune kafami koyup o da uyumustu snrm.🌈 11 SAAT SONRA 🌈
Barisin sesiyle uyanmistim. Ucaktan inip arabimizin gelmesini bekledik. Arabalarimiz gelince otele gittik. Otelin lobisinde muduru dinliorduk. Konu suydu herkes 4 kisilik takim olup oyle odalarda kalicakmis ve bunu kurayla belirlicekmisiz. Mudur sirayla herkese cektirdi. Bana kim cikti bilin bakalim ... Bizim grubu sizi tanitayim cenk,ruya,ben ve baris yani baris cikti bana allahim ya sansim yok aslinda birazcikta seviniorum o surtukle beraber degill. Odamiza gelmistik ama bi sorun vardi.
Ee burda iki yatak var ve biz 4 kisiyiz yanlis odaya mi girdik!!
(R) Yoo kanka dogru oda. 230 numarali oda bizim oda .
Ama ruya biz 4 kisiyiz.
(C) oyku ama bu yataklar cift kisilik oldugu icin 4 kisi cok rahat yatilir kankacim.
Tmm o zmn ben ruyayla yatarim.
(C) hayir yaa ben sevgilimle yaticam kusura bakma oykucum.
Yaa ben kimle yaticam >_<
(B) benimle oyku hanim (pic smile)
Ben senle ayni yatagi paylasmam!!
(R) kanka sadece 2 ya da 3 haftalik paylas.
Sende mi ruya ya 😕
(R) ozur dilerim kanka ama sevgilimle uyumak istiyorum sdce .
Iyi peki.
Aksam oldugu icin uzerimizi degistirip yatagima gectim. Barista yanima uzanmisti. Ben ona dondum ve araya yastik koy dedim ve yine ayni pozisyonama geri dondum. 3 hafta icerisinde aramizi duzeltebilecek miyiz acaba...??
Arkadaslar uzun bi aradan sonra yb atabildim. 11.sinif oldugum icin derslerime simdiden duzenli calismaya basladim o yuzden cok giremiorum sizi seviyorum.
Yazim hatalari icin ozur dilerim. Sizi cokkk seviyorum bebitolarimm 😍🥰😘❤.
Oy verirseniz beni coookkkk mutlu edersiniz❤💜🖤🌈🌈😍🥰😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaya Koleji
Teen FictionKızımız öykü güzel bir kız,kimseyi takmayan ve playgirl. Okullarına barış burslu olarak gelir ve öykü ve barışın aralarında bişeyler olmaya başlar. {BİTTİ}