Barışla 2 gündür konuşmuyorduk. Ben ne kadar konuşmak istesem de o beni hep tersliyordu. Neler oluyordu bu çocuğa hiçbir fikrim yoktu. Sabah yine okul için hazırlanıp kahvaltı için aşağıya indim. Keremle kalıyordum evde rüya cenkle savaş ise Açelyayla kendi evlerinde kalıyordu. Kahvaltımızı yapıp okula gitmiştik.
Okula gelince barışla karşılaşmıştım. Gözlerinin içine baktığımda bana çok soğuk bakıyordu. Hemen gözlerimi indirip sınıfıma çıktım. Teneffüsler hızlı geçip dersler yavaş geçiyordu. Son teneffüste son bir şans verip kendime ve ona yanına gittim.Barış konuşabilir miyiz?
(B) Konuşmak istemiyorum öykü.
Önemli barış yürü
Elinden tutup onu okulun deposuna götürdüm.
(B) Napiyorsun öykü manyak mısın sen istemiyorum diyorum zorla getiriyorsun üstelik kapıyı da kilitliyorsun. Hiç mi korkmuyorsun?
Birinci beni dinlemeyen sensin. İkincisi neyden korkucakmışım??
(B) erkeğim sonuçta ya bişey yaparsa.
Hee yani sen bana bişey yaparken ben senin yaptıklarına boyun mu eğecegim öyle mi anca ruyanizda görürsünüz beyefendi. Ne kadar senden biraz daha az güçlü olsam bile bana zarar vermene izin vermem.
(B) öykü direk korunmaya geçme zaten öyle bişey yapmam ama benim yerime başkası olsaydı. Neyse sen ne istiyorsun??
Peki boşver bilerek mi gelmedin o gün babam beni takip edenler sizin adamlariniz olduğunu soyledi. Bunun yalan olduğunu hep aklıma işlemeye çalıştım ama beceremedim çünkü sen benden kacmalarin soğuk davranmalarin bu yüzden olduğunu gosteriyor. Ama yine de senden de duymak istedim.
(B) öykü...
Evet açıklama bekliyorum.
(B) Off tamam anlatacam... Ben yanına tam gelirken babam geldi. Beni seninle tehdit edince ben de gelemedim. Özür dilerim.
Barış bunu ilk başta bana anlatmalıydın. Ben sana güvenip basım dertteyken aradım ama sen ise gelmedin. Neyse konuşma bitmiştir teşekkür ederim zaman ayırdığın için.
Kapınin kilidini açıp oradan ayrıldım yaptığım size yanlış gibi gelebilirdi ama Kerem gelmesydi ben orada ölmüş olabilirdim. Barış ne kadar beni orada düşünüp gelmese de ztn beni riske atıyordu. Aynı hesap yani. Bilmem anlatabildim mi size neden böyle yaptığımi. Sınıfa çıkıp son dersime girdik ve kerem bana sürpriz hazırladığıni bugün bana ders vermeyeceğini öğrenince biraz mutlu olmuştum. İlk başta eve gelip üzerimi değiştirdim. Üzerime şunları giydim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaya Koleji
Teen FictionKızımız öykü güzel bir kız,kimseyi takmayan ve playgirl. Okullarına barış burslu olarak gelir ve öykü ve barışın aralarında bişeyler olmaya başlar. {BİTTİ}