36.Bölüm

991 49 6
                                    

Kapıyı açan annemdi hemen boynuna atlattım. Annemin tepkisi ise yavaş kızım oldu. Içeri geçip rüyanın ailesine babama sarıldım. Sonra annemin yanına oturdum. Bir süre sonra yemek hazır olduğunu haber verdi mine hanım (hizmetçileri) masaya geçtik. Biz rüyayla çok hızlı yiyorduk. Annemgil bize yavaş kaçmıyor vb.cumleler kuruyordu. Sonra bugün bara gitmek için babamdan izin almam gerek olduğunu düşündüm.

Babacım bugün rüyayla bara gidebilir miyiz?
Bunu söylerken en masum ve sevimli yüz ifade mi takınmıştım. Babam ise tereddüt ediyordu. Biraz düşündükten sonra cenkle barış da sizle gelirse olur dedi. Bizde peki dedik. Annemgili öpüp arabaya atladık.  Bir süre sonra bardaydik. Barışgil bizden önce gelmişlerdi. Onların yanına gittik. Barışla cenk bişiyler konuşuyorlardı. Bizim geldiğimizi fark etmediler. Ve konuşmaya birazcık şahit olduk.

Kızlar gelince yarış yapalim eski günlerdeki gibi özledim oğlum.

Senin sevgilin hızlı araba kullanılmasını sevmiyor kanka.

Rüya mi?

Başka sevgilin mi var gerizekalı.

Yokk tabiki o benim biricigim. Oyku hızlı sürüyor  bisey demiyor bana da demez bnce .

Tamam geldiklerinde sorariz.

Hee bu arada sen ne zmn öyküye soylicen.

Ne soylicekti barış bana hemen konuşmalarına katıldım.

Neyi cenk?
Sorumla hemen barış arkasını döndü. Sonra cenk'e  sinirle baktı.

Ne zmn geldiniz sevgilim.

5 dk önce geldik de konu bu değil. Sen bana ne soyliceksin?

Sey aşkım....

Ney askimm?

Seni ne kadar sevdiğimi soylicektim sevgilim.

Emin misin?

Evet aşkım [yazardan: yoo emin değilsin barışsın 😂 bu kötü espri için özür yapmasaydım olmazdı canlarım 😅😅]

Peki öyle olsun. Girelim mi artık yoksa başka planiniz mi var?

(C) Yenge başka planımız var yarışa ne dersiniz?

Bana uyar ama ödüllü olsun.

(B) Peki ödül ne olsun aşkım.

(R) Ben buldum.!!

(C) ne buldun aşkım??

(R) biz ikimiz siz ikiniz kaybeden kazananın 1 hafta kölesi olsun ne dersiniz?

(C) 1 hafta çok değil mi? Hem ben senle olmak istiyorum aşk.

(R) Tamam 3 gün olsun o zmn. Sevgilim yarış yaparkan hızlı surucez demi?

Kaya Koleji Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin