44.Bölüm

890 46 9
                                    

Kalabalığın içine girdik bizimkiler tanımadığımız  erkekleri dövüyorlardı.
Ben hemen  barış'ı durdurmak için yanına gitmeye çalıştım.

Barış napıyorsun bırak çocuğu öldüreceksin ya!

Öykü sen karışma sana lâf atmadan önce düşünecekti onu pislik.

Off barış çok abartıyorsun bırak çocuğu ya!!
Tabiki beni dinlemiyordu hala devam ediyor rüya cenk'i açelya da savaş ı durdurmaya çalışıyordu.  Bir dk ya savaş neden kavga ediyor yani barışın dövdüğü bana lâf atmış,  cenk'i dövdüğü rüya ya atmış olmalı ee savaş yoksa açelya ya mi aşık oldu ilk görüşte vaov

(İç ses) Orda sevgilin ve arkadaşların çocukları döverek öldürecek ama hanımefendinin düşündüklerine bak ya ben neden bu kişinin içindeyim alın beni burdan.

Ne yaa mrk ettim sdce ne kızıyon. Hem her ses  kolayca benim sesim olamaz kıyametini bil canım .

Ala ala neyse bu konuyu sonra konuşalım canım sahibim. Şimdi sevgilini durdur yoksa katil olucak hapishaneye giricek sonra hiç hapishaneden cikamicak sen de onunla evlenemiceksin onu hiç goremicen öykü.

Ayy allah korusun yaa bekle hemen el atıyorum.

Bir saattir el atmadın hadi acele et çocuk elden gidiyor.

Tmm sen defolup gidebilirsin canım sesim .

İnsan bir tesekkur eder yaa gıcık gittim ben bye.

İç sesimle tartışmam ve ondan öğütler dinledikten sonra sevgilimi tutmaya çalışıyordum ama işe yaramıyordu. Son bir kere daha şansımı denemek istedim durmuyordu çünkü. Tam adama yumruk atacakken kolunu tuttum o da sertce elini çekince ben dengemi kaybettim başımı masaya çarpmıştım sonra o soğuk yerde yatıyordum kızlar başımdaydı kavga bitmişti snrm çünkü herkes benim basimdaydi. En son barışın kafamı kaldırıp elliyle kaldırıp göğsüne dayayıp "sakın uyuma gözlerini kapatma güzellik özür dilerim" diye ağlıyordu sonrası yoktu ztn bende..

                         ~♡BARIŞ♡~

Kızlar biraz içtikten sonra dans etmek için ayağa kalktılar bizden biraz uzakta dans ediyorlardı. Bizde cemle konuşuyorduk. Sonra bir grup geldi bizim yanimiza oturdular. Biraz durduktan sonra benim boyumda siyah saçlı esmer çocuk öykügilin dans ettiği bölüme hiç gözünü kirpmadan bakıyordu sen hayırdır oğlum benim sevgilime ala ala neyse sakin olmalıyım belki yanlış görmüşümdür. Sonra bu çocuk arkadaşlarına döndü ve  şu kırmızı elbisesi kiz die başladı yani işte yavşadı bildiğiniz bilin bakalım o kırmızı elbiseli kim tabi ki benim sevgilim. Digerleride rüya ya açelya ya attığını da fark edince biz duramadık kavga çıkardık. Sonuçta cenk le benim sevgililerimize lâf atmıştı. Savaşta öykünün kankasını koruyordu. Bir süre sonra biz çocukları doverken bizim kızlar geldi durun öldüreceksiniz fln dedi keşke öykünün ilk dediğinde dursaydım o kdr sinirliydim ki. Kolumu tutan kişinin öykü olduğunu bile anlamadan onu ittirmistim ben sevdiğim kıza zarar vermiştim rüyanın bağırmasıyla hemen öykünün yanına gittim. Kafası kanıyordu ben napmistim. Hemen öykü kucağıma aldim ve arabaya bindirdim. En yakın hastaneye gittim hemen ameliyata aldılar.  Rüyagil gelmişlerdi. Birden rüya bana bağırmaya başlamıştı.

Sizin yüzünüzden neden aptal bir kıskançlığınız yuzunden şuan o orda yatıyor barış neden benim kardeşim tam mutlu olacakken neden yine o acı çekiyor.  Konuşsana barış!

Haklıydı benim yuzumdendi. Hala devam ediyordu ama en sonunda söylediği sözle açelya nin tepkisiyle afallamıştı. Şunu söylemişti bunu bende rüyadan duymak istemiyecegim şeydi.

Yaa o ameliyatta sağ çıkmazsa ya ölürse barış.
Açelya gelip rüya ya tokat atmıştı.

(A) sen ne diyorsun rüya sen öyküyü tanımıyor musun o güçlüdür bizi bırakmaz anladın sakın bir daha yaa ölürse lafını kullanma yoksa gerçekten arkadaşım demem burda seni döverim. Git şimdi oraya otur ve sakinleş.
Rüya açelya'nin  dediğini yapıp gidip oturdu yanına da cenk oturdu. Acelyada savaşın yanına oturdu. Bende duvara dayanıp kendimi teselli etmeye çalışıyordum ama pek ise yaramıyordu hep o an geliyordu. Rüyanın dediği o ölürse sen onun katilisin sözü aklımdan çıkmıyordu evet lanet olsun ki bu doğruydu. O giderse benim yaşamım da sona erer.
1 saattir kimse çıkmıyordu en sonunda hemşire cıktı. Hepimiz ayağa kalktık.

Hemşire hanım öykü iyileşecek mi?

(H) kusura bakmayın şuan bilgi veremem.

Nasıl veremezsiniz ya içerde yatan benim sevgilim söylemelisiniz yaşıyacak mi?

Hemşire hiçbirşey  demeden yanımızdan  uzaklaştı canım yanıyordu.  Cenk ve savas sakin olmamı söylüyorlardı ama imkansızdı. Arkamı dönüp duvara yumruk atmıştım. Kaç defa attığımı bilmiyordum sonra birden her yer kararmıştı noluyordu???

Bir bolum daha sonu..
Acaba öykü ölücek mi?
Nasılsınız canlarım?
Yazım yanlışları için şimdiden  özür dilerim.
Beğenirseniz oy verirseniz sevinirim.
Sizi çok seviyorum sağlıcakla kalın minnoslarim💓💗💕😘❤

Kaya Koleji Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin