CHAPTER 16

1.7K 96 71
                                    

( პირველრიგში ძალიან დიდი მადლობა ექვსიათასი ნახვისთვის, ამ ფიკს ძალოან დიდი ხნის განმავლობაში ვწერდი, ჩემს თავს არცერთ შეცდომას არ ვპატიობდი და მინდოდა თქვენამდე სრულყოფილი ნაწერი მომეტანა, ძალიან ვცდილობ და მადლობა ყოველი ნახვისთვის და კომენტარისთვის რადგან ბედ თიჩერის შემდეგ ასეთ ნახვემს ნამდვილად არ მოველოდი, ვიცი ფიკში ძალიან ბევრი ისეთი დეტალია რამაც შეიძლება დაგაბნიოთ და გაფიქრებინოთ რომ ვბახავ რომელიმე ავტორს ან ფილმს მაგრამ ეს ბოლო რამაა რაც მინდა, მინდა ნაწერი სრულყოფილად მოვიტანო თქვენთან, იმ გზით რა გზითაც მხოლოდ მე შემიძლია. 😊)

სტაილსის დაზაფრული სხეული კართან გაქვავებულა, პირი ღია აქვს და გახშირებულად სუნთქავს, აქედანაც ვხედავ რომ მისი სხეული თმის ღერიდან ვენებამდე დაჭიმულია, სახე მთლიანად აწითლებული და შეშინებული აქვს, ისე თითქოს და კი არა მოჩვენება დაენახოს, ეს უკანას...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

სტაილსის დაზაფრული სხეული კართან გაქვავებულა, პირი ღია აქვს და გახშირებულად სუნთქავს, აქედანაც ვხედავ რომ მისი სხეული თმის ღერიდან ვენებამდე დაჭიმულია, სახე მთლიანად აწითლებული და შეშინებული აქვს, ისე თითქოს და კი არა მოჩვენება დაენახოს, ეს უკანასკნელი კი ისე დგას მის წინ  თითქოს პატარა ძამიკოს ყოველ დღე ნახულობდეს, მე ხომ დიდი კვლევა ჩავატარე ამ ამოუცნობ და-ძმაზე, სოციალურ ქსელში ამ გოგოზე არაფერი წერია, ყველა პატარა ქსელში ოჯახს მხოლოდ სამ წევრად ასახელებენ, დედა, მამა და სტაილსი.
ჰარი გოგონას მკლავში აფრინდება და მის სახეს ზუსტად ისე იქცევს როგორც ჩემსას როდესაც გამწარებულია, მისი სუნთქვა გახშირებულია და იმდენად გამწარებული რომ მგონია ახლავე დიდი გაზის ბალონივით აფეთქდება.
- როდის გამოხვედი თერაპიის ცენტრიდან? - ცრავს ყბა  დაჭიმული და დას უფრო ახლოს იზიდავს.
გოგონას სტაილსის გაცხარებული და მტრული გამოხედვის ოდნავადაც არ ეშინია, თვალებს ატრიალებს და სტაილსს სახეში უმზერს.
- პატარა ძამიკო, ასე ხვდებიან ორი წლის უნახავ დაიკოს? - ამბობს და ხელს აშვებიმებს. - შენ კარგად იცი რომ შენი დიქატატოეული მანერები ჩემზე არ მოქმედებს, მე უნდა მიმადლოდე რომ ასეთი ხარ. - ამბობს და თვალს უკრავს.

FucktoyWhere stories live. Discover now