CHAPTER 13

1.6K 82 21
                                    

(მაპატიეთ რომ გადატვირთული გრაფიკის გამო უფრო ადრე ვერ დავდე, ეს თავები უკვე დაწერილი მაქვს და ველი თქვენს შეფასებას☺️)

(მაპატიეთ რომ გადატვირთული გრაფიკის გამო უფრო ადრე ვერ დავდე, ეს თავები უკვე დაწერილი მაქვს და ველი თქვენს შეფასებას☺️)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- ამით რა უნდა გამიკეთო? - ვბურდღუნებ და აკალებული ხმით და საწოლზე ვწვები.
ჰარი საღებავს კომოდზე დებს და ფეხზე იხდის, საროჩკის ღილებს ნელა, აუღელვებლად და სექსუალურად იკრავს, მის ყოველ წერრტილს, ყოველ მოძრაობას გულის ყურით ვსწავლობ, მის ტატუებს, მის თითებს, ოხვრისგან გაპობილ ტუჩებს.
პეპლის ტატუემდე ჩადის და საროჩკას და კაშნესაც მას აყოლებს.
- ეს უბრალოდ საღებავია მარია, შავი საღებავი. - ამბობს და მიახლოვდება. - ფეხები გადამიშალე, ხელები კი მაღლა. - ამბობს და სანათის სინათლეს ისე აყენებს რომ ოდნავ ბჟუტავდეს.
სექსუალური ატმოსფეროს შექმნა ნამდვილად შეუძლია.
თითებს ქილაში ყოფს და საღებავს აჯანჯღარებს.
- ხელები არ ჩამოუშვა და არ გატოკდე, ხომ არ გინდა შემთხვევით სხვა წერტილი შემოგიხაზო? დამერწმუნე ეს ცუდად დასრულდება. - ამბობს და ჩემს ბოქვენს ეყრდნობა რომ ჩემს სხეულთან უფრო ახლო კონტაქტი დაამყაროს.
თითებს იდაყვის ქვემოთ ატარებს, მისი თითები გაყინულია, სიცივისგან მაკანკალებს და მაყრის, სტაილსი ჩემს აკანკალებულ სხეულს ამჩნევს და უფრო ქვევით ჩადის, კოპებს კრავს და როდესაც ფეხებს ერთმანეთს ვაჩოჩებ მშორდება.
დაბლა იხრება და კაშნეს ხლართავს.
წვივებში მაფრინდება და წინ უხეშად მწევს ისე სწრაფად რომ თავბრუც კი მეხვევა.
წვივებზე ბენდენას მაკრავს და კბილით იჭერს, კვანძავს და როდესაც რწმუნდება რომ კვანძი საკმაოდ მოჭერილია და ვერსად გავექცევი ისევ მაღლა ამოდის.
ცოტა ხანს ასე დამყურებს, იღიმის და ისე ახლოს მოდის რომ მისი ცივი პიტნის სუნს პირდაპირ ჩემს პირთან ვგრძნობ.
მის ალუბლისფერ ტუჩენს ჩემსას აწებებს და მის ენას ჩემსას აყოლებს.
ოჰ რა ნეტარებაა, მისი ტუჩები ისეთი გემრიელია რომ კბენაც კი მინდება და მათით ვერ ვძღები
სტაილსი მშორდება და ახლა გამკვრივებულ ძუძუსთავემზე მისვამს საღებავს, ქვევით ჩადის და ორივე მკერდს შავ ზოლში აქცევს, შემდეგ მუცელთან ჩადის და ფეხებს ისე მიკავებს რომ ძვლებიც კი მიტკაცუნებს.
კლიტორს და ამ არეალს მთლიანად ხაზავს და მისი ნამუშევრის შესაფასებლად უკან გადის.
- აი ასე, დავასრულე, შენი სუსტი წერტილები აქაა, აქ შეხების დროს მაბრაზებ და არ მემორჩილები, ეს უნდა გამოვასწოროთ. - ამბობს და თვალს მიკრავს, მის სამგზავრო ჩანთას ხსნის და ბორკილებს და პრეზერვატივის შეკვრას იღებს.
ბორკილებს ხელში ათამაშებს და მაღლიდან დამყურებს.
- შენს დახვეწაში ნამდვლად ბევრ შრომას ჩავდებ. - ამბობს და საწოლს ერთი ფეხით ეყრდობა.
- აი ასე, ჭკვიანი გოგო. - ამბობს და ბორკილებით მაბამს, უკანალით მისკენ მაყუდებს და ფოლგას ხევს.
- ახლა ახალ პოზას გასწავლი. - ამბობს ვნება შეშლილი და პრეზერვატივს იკეთებს.
- ხვალ ექიმი ფლინი დავიბარე, ჩასახვის საწინააღმდეგო აბებს გამოგიწერს და აღარ მომიწევს ამ სირობის გაკეთება. - ამბობს და ბარძაყებზე ვნებიანად მკოცნის, ენით მაღლა უყვება და უკანალზე მაგრად მარტყამს.
- არ ამოიკვნესო სანამ არ გეტყვი! - ამბობს და ენით მთლიან ზურგს კლაკნილით მილოკავს.
ღმერთო, ნამდვილ ტანჯვას მაყენებს ამით, ახლა ამოკვნესა ყველზე მეტად მინდა.
ბორკილებზე ხელებს მადებს და პრეზერვატივის შეხებას უკანალზე  გრძნობ.
- ახლა ანალურ სექსს ვცდით, არ გატოკდე, ფეხები არ მოხარო და არანაირი მოძრაობა არ გააკეთო თორემ სისხლი წამოგივა. - ამბობს და დროს მაძლევს შესაგუებლად.
ოღონდ ეს არა... ოღონდ ეს არა.
სლიკინა ნივთის გორგალს უკან ვგრძნობ და ტკივილისგან ვკრუსუნებ.
რა აუტანელი ტკივილია...
- გტკივა? - ამბობს ოხვრით და ბიძგს უფრო აჩქარებს.
საშინელებაა, აუტანელია.
- მტკივა, გთხოვ, მტკივა. - ვბურტყუნებ და ცრემლებით ზეწარს ვასველებ.
- მალე გადაგივლის საყვარელო, ტკივილზე არ იფიქრო, ჩემზე იფიქრე. - ვკვნესის და უკნიდან უფრო მავსებს, ერთ წამს გამოდის და ოხვრით ისევ თავიდან მავსებს.
ტკივილი ოდნავ მინელდება და ეს სასიამოვნოც კი ხდება, ბიძგებს წინ  ვგრძნობ.
ჰარი ოდნავ მაყენებს, ბორკილებს ხელებით მიმაგრებს და საწოლზე წვება. თითით მანიშნებს მივბრუნდე და მისგან ზურგით მასზე მოვექცე.
- ნელა მოდი, დამაჯექი მაგრამ ეს ძალიან ნელა გააკეთე. - ამბობს ოხვრით და ბორკილებს მიჭერს.
არც კი ვიცი ეს როგორ უნდა გავკეთო ისე რომ რამე არ მოვტეხო.
ბორკილებიან ხელებს მიჭერს მე კი ფეხებს ოდნავ ვწევ და როგორც შემიძლია ნელა ვჯდები.
ჯანდაბა, რა სლიკინაა.
- იმოძრავე მარია, იმოზრავე, ასეთ თავისუფლებას აღარ მოგცემ. - ვკვნესის და ბიძგებს ისე ასწრაფებს რომ მთლიანი სხეული საწოლზე მიხტუნავს.
კვნესის ოხრავს და მეც მიყოლიებს, ტუჩს ხარბად ვკბენ და სიამოვნების ჟრუანტელი თავიდან ფეხებამდე მივლის, მაკანკლაებს, მაცახცახებს და საბოლოო შკალას ჰარისთან ერთად ვაღწევ.
კვნესის და ნებას მაძლევს საწოლზე დაღლილი სხეული დავასვენო.
- აი ხომ ხედავ, მონიშნულ ადგილებზე შეხებისას აღარ მებრძვი, ნელ-ნელა მეჩვევი, უფრო დამყოლი ხდები. - ამბობს და აბაზანისკენ გზას მიიკვლევს.
წყალის ჩხრიალის ხმა ოდნავ მამშვიდებს და შავ მატერიაში ვეფლობი.
- მარია. - მეძახის ჰარი და გონება მიხდილი მისკენ ვიყურები.
კიდევ რამე თუ უნდა გავგიჟდები, აღარაფრის ღონე აღარ მაქვს.
- წამოდი, დაგბან. - მიჭრის მოკლედ და აბაზანაში უჩინარდება.
ადგომისას თავბრუს ხვევას ვგრძნობ და პოსტ ორგაზმის შემდგომ რამის წავიქცე.
სტაილსი დიდ კაბინაში დგას და მის ტატუირებულ სხეულს მთლიანად ბუღი ასდის.
მორცხვად მივიკვლევ გზას აბაზანისკენ და ოდნავ ვჩერდები.
კაცთან ერთად აბაზანა არასდროს მიმიღია.
- მოდი ჩემთან. - ამბობს და ხელებს ჩემსკენ იშვერს.
მის დიდ ტორებში მიქცევს და ხელში სააბაზანო გელს ისხამს.
ხელებს მაღლა მიჭერს და შავ საღებავს მთლიანად მაშორებს.
ღმერთო, უბრალო შეხებაც კი ისე კარგად გამოსდის მის მიმართ დაგროვილი ზიზღი ამ სიამოვნებას თან ერთვის და ტვინში სიამოვნებისგან ჭიები მიწყებენ ფუსფუსს.
- გსიამიცნებს არა? - ამბობს და კლიტორისკენ ჩადის.
- მისტერ სტაილს, გაჩერდით თორემ... - ვბურდღუნებ და სიტყვის დამთავებას ვერ ვასწრებ ჩემში ისე შემოდის.
თმაში ვწვდები მაგრამ ხელს უხეშად მაწევინებს და თითების მოძრაობას უფრო აჩქარებს.
- თორემ რა? - ამბობს და ფეხს მაღლა მაწევინებს.
რბილი მოძრაობით ხელები იღლიებისკენ ჩამოაქვს, მკერდისკენ აცურებს და მკერდს გრძელ თითებში იქცევს, ჯანდაბა წუხანდელი ღამის შემდეგ მკერდი საშინლად მტკივა. მკერდზე დიდხანს არ ჩერდება და ხელის გულით მუცლისკენ მიიკვლევს გზას, სუნთქვ მიჩქარდება, გული ამოვარდნამდე მაქვს.

FucktoyWhere stories live. Discover now