CHAPTER 1

2.5K 109 9
                                    


ძალიან დიდხანს ვმუშაობდი ამ მოთხრობაზე და ძალიან დიდხანს ვფირობდი დამედო თუ არა, რამდენად მოგეწონებოდათ და რამდენად გაამართლებდა ჩემს იდეებს, ამიტომ ველოდები თქვენს კომენტარებს.

- მარია! - ყვირის ვიქტორია და აბაზანაში კარის მტვრევით მივარდება

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




- მარია! - ყვირის ვიქტორია და აბაზანაში კარის მტვრევით მივარდება. - უკვე ორი საათია რაც  შიგნით ხარ, ცხრა საათზე სტაილს ენტერპრაიზში უნდა იყო. - ამბობს ჩემი ყოველთვის პროდუქტიული მეგობარი რაზეც თვალებს ვატრიალებ.

- არაფერს იტყვიან თუ დავაგვიანებ ვიქტორია, ეს უბრალოდ ერთი უბრალო სამრეწველო მაგნატის ერთი უბრალო კომპანიაა. - ვამბობ და თმის გაშრობას ვიწყებ.

- ერთი უბრალო კომპანია? - ამბობს და ისე ხარხარებს რამის გადავარდეს. - სტაილს ენტერპრაიზი შემოსავლებით მეორე უდიდესი კომპანიაა მთელს ნიუ-იორკში, ამას ისიც თუ დაემატება რა სექსუალური დირექტორი ყავს, არ იცი როგორ გაგიმართლა მარია.

- დირექტორი? ვინ არის ასეთი? აშკარად ბებერი ფულის ტომარაა რომელსაც ყველაფერი აქვს.

- ჯანდაბა! - თვალებს ატრიალებს ვიქტორია. - ქრისტოფერ სტაილსი ისეთი სექსუალურია, მისი შვილი კი ისეთი ამოცუნობია. - ამბობს და სადღაც მირბის.

ჰორმონებ მოძალებულ ვიქტორიას მარტო ვტოვებ და ოდნავ მაკიაჟს ვიკეთებ.

ჩვენს კოლეჯს სტაილს ენტერპრაიზი აფინანსებს, მას შემდეგ რაც სამი სამსახურიდან წიხლისკვრით გამომაგდეს ეს შანსიც ჩემს ცხვირწინ გაჩნდა.

FucktoyWhere stories live. Discover now