0531***: Eğer, eğer o gün sokakta koşa koşa gitmeseydin.
0531***: Eğer o siktiğimin alarmı çalmış olup toplantımı kaçırmama neden olmasaydı.
0531***: Seni görmeyecektim.
0531***: Öyle çok isterdim ki Meleğim gülüşünü görmemeyi.
0531***: Sikiyim devam edemiyorum sensiz olmuyor inan ne zaman bu kadar bağlandım bilmiyorum ama seni istiyorum.
Ben: Şey yazdıklarınız gerçekten çok güzel ama üzgünüm bayım benim adım Melek değil.
Ben: Yanlış kişiye mesaj attınız.
0531***: Senin o kalbini öperim her şeyini biliyorum ama sen Meleksin benim Meleğimsin.
0531***: Senden uzak kalmak istemiyorum artık
Ben: Anlıyorum fakat bu aralar kendimi duygusal bir ilişkiye hazır hissetmiyorum.
Ben: Özür dilerim.
0531***: Zaten her şeyin bir anda oluşmasını beklemiyorum ki bebeğim sadece seninle konuşmama izin ver.
Ben: Ailem tanımadığım insanlarla konuşmama izin vermez efendim.
Ben: Kalbinizi kırmak istemiyorum.
Ben: İyi akşamlar. (22.12)
0531***: Neden bir sevgili istemiyorsun? herhangi bir flört edinmiyorsun? Kimseyle takılmıyorsun?
Ben: Çünkü bu ilişki işlerini anlamıyorum. Arkadaşlarım sürekli sevgilileri ile kavga edip ağlıyorlar sonra da hiçbir şey olmamış gibi barışıyorlar hepsi sahte😔
Ben: Benim için bu tür olaylar özeldir ve bunu (Özür dilerim) herhangi biri ile mahvetmek istemiyorum.
Ben: Abim bu mesajları görürse çok kızar lütfen bir daha yazmayın.
0531***: O kadar doğru düşünüyorsun ki; bir kez daha sevdim seni, bir kez daha aşık oldum, bir kez daha dedim 'işte doğru kadın bu'.
0531***: Seni bırakamam İzel.
0531***: Ben fark etmeden sızdın kalbime sonra da yerleştin gitmedin bir türlü sen böyleyken benim seni bırakmamı bekleme
Ben: O zaman sizi engellemek zorundayım.
Engellediniz.
0531***: Nasıl bu kadar masum kalabildin?
(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)
0531***: Seni kimsenin bulmasına izin vermeyeceğim. O gözlerindeki ışığı benden başka kimse görmesin.
(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)
0531***: Kaçırıp eve hapsetme düşüncesi çık aklımdan
(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)
0531***: Niye fazladan kart almadım ki aptal kafam neyse yarın görüşürüz iyi uykular meleğim
(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Etkisi (Yarı Texting) [ARA VERİLDİ...]
Teen Fiction0531***: Eğer, eğer o gün sokakta koşa koşa gitmeseydin. 0531***: Eğer o siktiğimin alarmı çalmış olup toplantımı kaçırmama neden olmasaydı. 0531***: Seni görmeyecektim. 0531***: Öyle çok isterdim ki Meleğim gülüşünü görmemeyi 0531***: Sikiyim de...