10. Bölüm

7.6K 212 21
                                    

Sabah kahvaltıya Zeynep abla ve Serra gelmişti. Abim sakin sakin çayını içerken masada sessizlik hakimdi normalde böyle bir şekilde oturmazdık.

"Aaa ne bu sessizlik neyiniz var?" Diye sordum.

"Olan şeylerin hepsini sana anlatıyoruz zaten İzel bir şeyimiz yok. Olsa bilirdin sonuçta tekrarlıyorum biz her şeyimizi anlatıyoruz." dedi Serra soğukça

Zeynep ablaya Dönüp "Bu regl mı oldu?"

Bana gözlerini devirdi. "Serra'ya katılıyorum bizde bir şey olsa bilirdin belki sende bir şeyler vardır anlatmaya gerek görmemişsindir"

"Allah aşkına neler olduğunu biri bana anlatabilir mi? Niye Soğuksunuz?"

"Ya İzel susacağım susacağım diyorum ama ya sevgilin olduğunu bize nasıl söylemezsin? Nasıl ya nasıl aklım almıyor Gökhan abi bile biliyorken biz nasıl bilmeyiz" dedi Serra

Ama benim sevgilim yok ki

"Ben bile derken siz benden gizli saklı işler mi çeviriyorsunuz" dedi abim

"Aşkım bir dur iki dakika trip atacağız şurada" deyip susturdu abimi

Çayımdan bir yudum alıp 'Gençler benim sevgilim yok. Siz beni delirtmek mi istiyorsunuz? benim ... Sevgilim... Yok' dememek için kendimi zor tutuyordum

"Abi dün senden biraz utandım ve nasıl açıklayacağımı bilemedim neyse önemli olan şu ki benim sevgilim yok boş yere" abime dönüp "uykusuz kaldın" Serra'ya dönüp "trip attın" Zeynep ablaya Dönüp "Cadaloz yenge anca kaostan beslen ben de görümcelik yapacağım"

"Nasıl ya? Peki dünkü çiçek not lan biri sana mı asılıyor?" Dedi abim sinirle sonunda beklendik bir tepki Allah'ım sana şükürler olsun.

Gülümseyip hayır anlamında kafa salladım.

"Lan ben çiçek, kutu bir de at kadar ayıyı görünce dedim kesin sevgilisi var. Katil olmak için çok gençtim zaten. Boş ver abicim 30 yaşına gelince birkaç kişi ile konuşmana izin veririm şimdilik gerek yok. Tamam mı?"

Kızlar abimin kıskançlığına göz devirirken ben sadece güldüm

"Ya sonunda beklediğim tepkileri veriyorsun"

"Onları sana kim gönderdi lan o zaman? geçenin bir vakti o herifte kim? ne sordun da cevabını vermedi? hemen hemen açıkla"

"Ortan yok değil mi abicim ya odunsun ya kürdan"

Bana göz devirdi "Hasan gönderdi"

"Hasan mı?"
"Hasan mı?"
"Hasan mı?"

"Ya aşk olsun bunca yıllık arkadaşım hediye gönderemez mi?"

"Bunca yıl almamış şimdi mi alıyor neden alıyor ?"

"Bi atmırlık yaptı. Ne yaptığını sorma kendini affettirmeye çalışıyor sürünsün at" dedim sinirle

Kızlar sonra konuşacağız bakışını atıp kahvaltısına geri döndü abim de hiç takılmadan yemeye devam etti.

Hasan'ın sevgilisini çok sevdiğini bilirdi. Bana o şekil bir şey hissetmeyeceğini de...

"Eee patron kafeye geç kalmadın mı?"

Saatine bakıp "bizim Ahmet açacak bugün o yüzden rahatım ama yine de vakit geç olmuş" deyip kalktı Zeynep ablanın saçından öpüp kendi odasına hazırlanmaya gitti.

.
.
.

Abim evden çıkınca kızların bakışları bana döndü.

"Evet sorun bakalım ne merak ediyorsunuz?"

Kelebek Etkisi (Yarı Texting) [ARA VERİLDİ...]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin