Telefonumun sesli melodisi ile güne somurtarak başladım sabahın 05.43ünde beni kim arıyordu .
"Hı?"
"Günaydın meleğim"
"Hı?"
"Uyanıp aşağı iniyorsun güzelim"
"Ne diyon sen ya"
"Bu gün tamamen bizim o yüzden hemen aşağı in"
"Ya Emir deli misin saat 5.45"
"Ben mi geleyim? hem beraber uyuruz"
"Lan dur deli deli konuşma tamam geliyorum"
Telefonu kapattıktan sonra üzerimi değiştirmeden aşağı indim.
Kesin manyaktı bu çocuk arabanın önünde durmuş beni bekliyordu. Hadi evden buraya geliş mesefesini eklesen trafik olmadığı için boş olan yolu hesaba katarak gerçi giyinmiş hazırlanmış halini de düşünmek lazım yanına geldiğimde göz altlarına baktım sonra elimle gözümün bulanıklığını geçirip tekrar baktım. Uyumamış gibi değildi evet evet uyumuş uyanmış gelmişti
Büyükçe esneyerek ona döndüm
"Neden öyle bakıyorsun?"
"Hesap yapıyorum"
"Ne hesabı?"
"Saat 3.30da falan uyanmış olmalısın"
"Sen gerçekten zeki bir kadınsın fakat ne alaka"
"Ay ne bileyim ben sen benim beynimin düşünme işlevini yerine getirebildiğine dua et"
"Peki peki zorlamayacağım seni hadi bin arabaya"
"Nereye?"
"Sevgilimle baş başa kalmadığım için kimsenin olmadığı bir yere götüreceğim. Hafta sonu bizim bebeğim"
"Ya manyak mısın ne hafta sonundan bahsediyorsun? Abim abime ne diyeceğim olmaz o iş çok unutlanma "
"Beni çok hafife alıyorsunuz hanımefendi siz sevgilinize güvenin"
"Pekala size güveniyorum sevgilim bey"
Dediğime öyle güzel güldü ki sevgisini gözlerinden anladım. Ne çabuk bağlanmıştı bana öyle tabii ki de hoşuma gidiyordu ama ne bileyim hep bir garipti işte
Saçma düşüncelerimi bir kenara bırakıp arka koltuğa geçtim sürücü koltuğundaki Emirse tek kaşını kaldırmış dikiz aynasında bana bakıyordu.
"Ne zamandır şoförün oldum İzel neden yanıma gelmiyorsun?"
"Uykum var bebeğim birkaç saatçik şoförüm ol sonra belki yine sevgililiğe terfi edersin"
"Belki he öyle yani" dedi tripli bir şekilde arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.
Arka koltuktan ön koltuğa doğru geçip "Hayır Emir bunu yapamazsın izin vermiyorum sen çok kötüsün"
"Ne oldu ne yaptım yine" dedi neşesiz şekilde
"Ya bunu bana nasıl yaparsın" dedim bir yandan da emliyet kemerini takarken
"Seni anlamıyorum ki İzel ben sedece beraber olalım istedim ne yaptım? Asıl hiçbir şey yapmayan sensin"
Bu dediğine gülüp "ya bak hâlâ İlişkimizin ilk tribini sen attın bunu günlüğüme yazmalıyım şimdi sinirli olmasan ilk tribi sen attın diye trip atacaktım da şimdilik şey etmiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Etkisi (Yarı Texting) [ARA VERİLDİ...]
Teen Fiction0531***: Eğer, eğer o gün sokakta koşa koşa gitmeseydin. 0531***: Eğer o siktiğimin alarmı çalmış olup toplantımı kaçırmama neden olmasaydı. 0531***: Seni görmeyecektim. 0531***: Öyle çok isterdim ki Meleğim gülüşünü görmemeyi 0531***: Sikiyim de...