Sınırı da geçmişsiniz ne yalan söyleyeyim bir hafta falan rahatım diyordum 🤭🤭Yorum yaptığınız ve oy attığınız için teşekkür ederim...
Ve özür dileyerek yine bir sınır koyacağım şey başta da demiştim geçilmese de problem değil biraz geç da olsa bölüm gelir
30 oy 25 yorum
.
.
.Kahkaha atarak kapıyı açmaya çalışan Emir'e kapının arkasından bağırdım.
"Ya gülme gülmeee"
"Ya kaçıp" tekrar büyük bir kahkaha "Kaçıp tuvalete saklanmak ne İzel"
"Olmadı öyle bir şey"
"Neden ordasın o zaman?"
"İnsanlar tuvalate ne için gelir Emir "
"Dediğine inanabilirdim ama yüzünün o halini gördükten sonra asla"
"Ya gitsene hem acıktım kahvaltı istiyorum"
"Bak bu iki oldu yine kahvaltı bahanesiyle kaçıyorsun üçüncüsü olmaz haberin olsun" dedi neşe ile
Elime biraz su alıp yüzümü yıkadım. Neden bu kadar çok kızardın ki
Utancımı içime atıp yavaşça kapıyı açtım. Kafamı dışarı çıkartıp etrafa baktım görünürde kimse yoktu ve uzaktan birkaç tıkırtı geliyordu
Sakin sakin seslere doğru yürüdüm. Emir çay suyunu koymuş salatalık domates doğruyordu. Ben de dolaba bakıp içinden ne yapabileceğimizi düşünüyordum.
Peynir reçel vs çıkartıp masaya dizdim Emir ise benimle konuşmak yerine yandan sırıtıp duruyordu dik bakışlarımı ona doğru yönlendirdim.
Doğrama işini bitirip elini yıkadı yüzüme elindeki suyu fışkırttı.
"Ya çocuk musun canım sen?" Dedim yüzümü silerken
Beni kendine çekip kafama öpücük kondurdu. "Şu an sadece mutluyum meleğim"
"Emiir" dedim kollarından ayrılırken "Bunların hepsinin intikamını alacağım" ve kaynayan suyu demledim.
O ise "Heycanla bekliyorum güzelim" diyerek mikrodalgada ısıttığı börekleri yavaşça masaya koydu.
Önce benim tabağımı börek ile doldurup sonra kendine bir dilim koymuştu
"Eee canım bütün gün bizim ne yapıyoruz?"
"Ne yapalım?"
"Film izleyebiliriz "
"Olur güzel olur" bir yandan yemek yiyorken bir yandan da konuşuyorduk ve bu gerçekten güzeldi.
Sessiz kahvaltıları hiç sevmezdim tek olduğum zamanlardan nefret ederdim. Kahvaltı dediğin tek yapılmadı bana göre.
"İzel sana bir şey sormalıyım" dedi çekingence
Bir yudum çay içip "Sor bakalım" dedim
"Zeynep ile Gökhan evlenecek biliyorsun"
Kafamı evet anlamında salladım. "Sen onlarla mı yaşayacaksın? "
"Yok ya iç güveysi gibi ne o öyle" dediklerime göz devirdi
"Yurt için başvuru yaptım büyük ihtimal kabul görür"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Etkisi (Yarı Texting) [ARA VERİLDİ...]
Teen Fiction0531***: Eğer, eğer o gün sokakta koşa koşa gitmeseydin. 0531***: Eğer o siktiğimin alarmı çalmış olup toplantımı kaçırmama neden olmasaydı. 0531***: Seni görmeyecektim. 0531***: Öyle çok isterdim ki Meleğim gülüşünü görmemeyi 0531***: Sikiyim de...