Saat sabahın 3.38i idi ve ben nenem yüzünden uyuyamıyordum.
Normal şartlar altında Nenem, ben ve Zeynep abla aynı odada uyuyacaktık. Sonra ne oldu?
Zeynep nenemin horultu sesini duydu pıtı pıtı abimin odasına gitti şimdi kim bilir kaçıncı uykusunu çekiyordur o satıcı yenge bozuntusu
Ya ben biricik görüncesi? Yazık ama bana ya...
Oflayarak yerimden kalktım battaniyemi alıp balkondaki ikili koltuğa oturacaktım ki Hasan'ı gördüm.
"Hasan bu saatte ne işin var burda?" dedim sesizce bir yandan yanına geçip battaniyeyi dizlerimize örterken
"Nenem konser veriyor içerde nasıl olur da uyuyup ona saygısızlık ederim"
"Çok yorgunum ve uyuyamıyorum laf kalabalığı yapma azıcık enerjim var onu da seni anlaması için beynime gönderemem"
"Beni arasaydın gelirdim yardıma ama sen başka birini çağırmışsın"
Bir yandan esneyip kafamı omzuna koydum "Ben sana lafı dolandırma demedim mi? Direk söyle söyleyeceğini"
"Emir'i kafeye çağırmışsın"
Bir kez daha esneyip gerçekten çok uykum vardı "Kendi geldi ben çağırmadım"
"Hmm evini nerden biliyor?"
"Daha önce beni eve bırakmıştı"
"Neden onunla buluştun"
"Onunla buluşmadım tesadüftü hava da kararınca evime bıraktı bu kadar"
"Kesin öyledir" dedi bariz bir kinayeyle
"Bu arada" yine esnemelerden biri gözlerim ağırlaşmaya başlıyordu "Neden bana yalan söyledin?"
"Neyden bahsediyorsun?"
"İddia olayı ona değil sana kızacağımı bilmiyor muydun? Neden yalan söyledin?"
"Yalan değildi"
"Hâlâ devam ediyorsun Emirle konuştum haberi bile yoktu önce oyuncu dedim ama sözleri gerçekti"
"Ne söyledi ki?"
"Benden biraz hoşlanıyormuş"
"Peki sen?"
"Bilmiyorum ki"
"Ondan uzak durmanı istesem ne yaparsın?"
"Neden olduğunu sorarım."
"Sonra?"
"Onunla konuşurum"
"Yani benim ondan uzak dur demem seni etkilemez"
"Demediğim şeylerin çıkarımlarında bulunma sadece ikinizi de dinlerim"
"Peki onunla konuş ama ondan hoşlanma olur mu?"
"Denerim"
"İzeel?"
"Hmm?"
"Özür dilerim"
"Bir daha yalan söyleme yeter"
"Özür dilerim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Etkisi (Yarı Texting) [ARA VERİLDİ...]
Teen Fiction0531***: Eğer, eğer o gün sokakta koşa koşa gitmeseydin. 0531***: Eğer o siktiğimin alarmı çalmış olup toplantımı kaçırmama neden olmasaydı. 0531***: Seni görmeyecektim. 0531***: Öyle çok isterdim ki Meleğim gülüşünü görmemeyi 0531***: Sikiyim de...