11

6K 257 28
                                    

Saat 21.10 ve biz nihayet ödevleri bitirdik. Gözlerimi ovuşturarak ayağa kalktım. Belimi esneyip ağrısını geçiriyordum.

"Huh! Sonunda bitti"

"Yalnız başıma halledemezdim teşekkür ederim" dedi bense gülümsedim.

O dosyaları toplayıp taşımaya çalışırken dengesiz olduğu için birazını ben aldım.

"Bunları tek başına nasıl getirdin? Yardım edeyim" deyip birkaçını kendim aldım

"Evim yakın sanırım son kez bir iyilik isteyeceğim"

Çantamı telefonumu toparlayıp yürümeye başladım sonra nerden gideceğimi bilmediğim aklıma geldi arkama dönüp "e hadi ama çok yavaşsın"

Gülümseyip "Çoğu yerde hızlıyımdır" dedi ve önümden ilerlemeye başladı.

Ne dedi bu şimdi? Boş ver. Arkasından sessizce takip etmeye başladım. Telefonuma ardı ardına mesajlar gelince

"Baya popülersin herhalde bir susmadı telefonun"

"Ya sorma... Bana doğru düzgün mesaj atan bile olmaz bir işim var ya susmaz"

"Önemli bir şey olmuş olmalı o zaman yine de bak istersen şu bankta biraz bekleyebiliriz"

"Önemli olsa ararlardı çabucak eve gitmek istiyorum"

"Hmm peki" dedi yan yana yürürken 5 dk sonra apartmanın önüne geldik. Durup bana döndü.

"İşte burası"

"Güzel"  dosyaları verdim.

"İstersen içeri gel sana yemek yapayım benim yüzümden aç da kaldın" dedi dostça. Ben reddedecekken

Önümüzde bir araç durdu farları yüzünden kim olduğunu görmezken adam arabadan inip yanımıza geldi.

"Ah ne tesadüf gerçekten sensin"

"Emir?... Ne işin var burda?"

"Bir arkadaşımın yanından geliyorum yolda bir baktım sen gelip selam vermek istedim" dedi gülümseyerek uh gerçekten baya güzel gülüyor.

"Sizi rahatsız etmiyorum dimi arkadaş kim? Geç oldu tek başına gitme ben bırakırım." Soluksuz cümlelerini sıralarken ben araya girdim.

"Yok canım ne rahatsızlığı okuldan arkadaşım  yolunun üstüyse baya iyi olur aslında"

"Merhaba İzel'in okuldan arkadaşı ben İzel'in flörtleştiği Emir." Dedi ve elimi tuttu.
Noluyor ya ?

Arabaya doğru yürüyüp "Görüşürüz İzel'in okuldan arkadaşı " deyip kapımı açtı.

Ben olayın şoku ile hiçbir şey diyemedim arabaya bindim sadece.

5- 10 dakika sessiz geçince anlamsız hareketinin hesabını sormam gerektiğini iç hesaplaşmalarım sonunda kararlaştırdım.

Ona dönüp "Eminim mantıklı bir açıklaman vardır ve ben bu açıklamayı duymak için sabırsızlanıyorum"

"Neyin açıklaması?"

"Yangından mal kaçırır gibi bir anda arabaya bindirdin ve Deryaya da flört ettiğimizi söyledin"

Kaşlarını çattı kısa bir süre bana baktı sonra önüne bakmaya devam etti

"Flörtleşmiyor muyuz?"

"Pek sayılmaz" dedim kısıkça.

"Bana yürüyeceğini söyleyen sendin. Muhabbet etmek isteyen de sen. Sevgilim olup olmadığını bile sordun. Yani açıkça beni beğendiğini belli ettin"

Sakin sakin konuşarak kendince bir şeyleri oturtmaya çalışıyor gibiydi

"Çok yakışıklısın seni çoğu kişi beğenir bu ikimizin bir ilişki içinde olduğunu kanıtlamaz" dedim önüme dönüp ellerim ile oynarken suçlu bir çocuk gibi hissediyordum.

"Hâlâ inkar etmiyorsun?"

"Sen de beni kandırmaya devam ediyorsun ve bu gerçekten hoş değil"

"Ne yapıyorum da seni kandırıyorum ?" Dedi hızla bana dönerek ben de ona baktım sertçe beni aptal mı sanıyor?

Araba durmuştu ne ara geldik?

"İddia? Hasan ile girdiğiniz iddia haberim var.  Sorun değil sana kızmadım zaten. Sonuçta sen hiç kimsesin ama yine de bir insanın kalbini kolayca çalmak, duyguları ile oynamak doğru bir davranış değil bunu başkalarına yapma lütfen" ne konuştum be o bana şokla bakarken ben arabadan inip yavaşça evime yürüyordum ki onun da kapı kapatma sesi geldi

"İzel"  dönüp ona baktım dinlemek istemesem de işler yoluna koyulmuştu bir daha görüşeceğimi sanmıyorum bu yüzden özür dileyip vicdanını rahatlatmasını sağlayabilirim .

Yanıma iyice yaklaşıp biraz eğildi evet kısayım sorun değil kısalığı seviyorum. Canım kendim

"Ne saçmaladığın hakkında hiçbir fikrim yok sadece şunu bil 25 yaşında olgun yetişkin bir bireyim aynı zamanda yakışıklı ve zenginim"  bu dediğine gülümsemeden edemedim benden bile büyük bir egoya sahipti

"Bir kadının çevresinde onunla konuşmak için çabalıyorsam bu aptal bir iddia için asla olmaz ona ilgi duyduğum için olur"

"Ne?"

"Çok güzelsin seni çoğu kişi beğenir ama ben senden hoşlanıyorum bu ne demek biliyor musun?"

"Ne?"

"Kimse sana gözünün ucu ile bile bakamaz"

"Ne?"  Takılmış plak gibi neden sürekli aynı şeyi tekrarlıyorum ben?

Bu halime gülüp "İyi geceler flörtleştiğim kadın benden daha fazla etkilenmen için elimden gelen her şeyi yapacağım ama hazmetmen için sana biraz zaman tanımam gerekiyor sanırım"

"Hemen alış ve benden hoşlanmaya başla" deyip arabasına bindi ve hızla uzaklaştı.

Biraz önce bildiğin itiraf aldım . Yani itiraftı dimi? Evet baya baya itiraf aldım oha lan ve hiçbir şey diyemedim dilim mi tutuldu ki? Dil tutulması böyle bir şey mi?

....

Kelebek Etkisi (Yarı Texting) [ARA VERİLDİ...]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin