M-am trezit somnoroasă de dimineață.Am luat ieri vacanță deci aveam să stau acasă o vreme.
Plictiseală, plictiseală si iar plictiseală.Cum eu nu eram genul de fată care să iasă sâmbata, duminica în oraş, neavând cu cine, ştiam că asa se va şi întâmpla.
*Sună telefonul*
Eu -Ohayo, Sakura-chan!
Sakura -Hinataaa!
Eu -C..ce s-a întâmplat???
Sakura -Eu şi Sasuke vrem să ne întâlnim, dar afară e frig de mori, iar eu nu-l pot invita la mine pentru ca e mama şi mă enervează, iar la el e fratele lui mai mare, ce mă faac?
Eu -Linişteşte-te...poți...veni la mine...
Sakura -Vorbeşti serios???
Eu -Da, părinții mei sunt plecați, sora mea mai mică are treabă în camera ei, deci puteți veni...
Sakura -Muùtumesc, Hinata, eşti salvarea noastră!Atunci ne auzim.
Eu -Da, vă aştept.
Imediat după ce am închis telefonul am sărit în sus de fericire.În sfarşit aveam şi eu prieteni care să mă viziteze şi nu îmi iroseam vacanța cu capul în calculator sau contrazicându-mă continu cu Hanabi.
M-am dus în buătărie şi am luat cateva gustări pentru a le pune pe masa din sufragerie, când deodată aud soneria.
Eu -Imediat!
Fug rapid spre poartă unde mă aşteptau Sakura cu Sasuke.
Eu -Bun venit, Sakura-chan, Sasuke-kun!
Sakura -Buna, Hinata-chan
Sasuke -Hei...
??? -Yo, Hinata!
Din urma lor era chiar blondul cu ochi albaştri care mereu mă surprinde într-un mod plăcut.
Eu -Naruto-kun?Ce faci aici?Esti bine?
Naruto -O!Mi-am revenit complet, mi-a spus cu un zâmbet larg pe față.
Eu -Mă bucur...ăm..intrați!Haideți!
Putea fi mai bine decât atât???
Sakura era împreuna cu Sasuke, iar eu împreuna cu Naruto, era exact ca un vis devenit realitate.
Sakura împreună cu Sasuke s-au aşezat comod pe canapeaua cea mare in partea dreapta, iar Naruto pe partea stângă.
Naruto -Hinata, a spus Naruto făcându-mi semn cu mâna să mă asez lângă el.
Am roşit instantaneu.Era aşa de adorabil!
M-am aşezat lângă el, dar nu prea aproape pentru că mai aveam puțin si leşinam la ce sentiment aveam înauntrul meu.
Sakura -Deci, voi doi....spune Sakura făcând un semn cum că ne implică pe amândoi subiectul.
Naruto -Aşa-i, spune blondul zâmbind.
Sakura -Oo, ce mă bucur!
Sasuke -Felicitări, idiotule, nu credeam că o fată ca Hinata s-ar uita vrodată la un natărau ca tine.
Naruto -Ce ai spus???îi reproşează Naruto nervos.
Sakura -Baieți, baieți, să ne calmăm puțim....spune Sakura încercând să-i despartă.
Eu -Ăm..Naruto...kun?îi spun eu cu o privire tristă şi puținn dezamăgită.
Naruto -Giiih, oh, la naiba!Ai dreptate!!!
Sasuke -Huh?Naruto îmi aprobă??Asta e magie....spune Sasuke uimit până este cap.
Cu toții începem sa râdem in grup.
Sakura -Hinata-chan, ce spui dacă noi ne retragem puțin din conversatie, spune Sakura uitându-se suav la Sasuke.
Eu -Am...păi...e...e ok...am spus roşind
Naruto -Nu o intimidați pe Hinata!
Sakura -Oo, îi ții de grija Hinatei, spune Sakura cu o privire uimită.
Sasuke -Asta nu-ți stătea in fire, idiotule.
Naruto -Tsk!spune Naruto inroşindu-se.
Sakura îl trage pe Sasuke alarmant de tare spre ea şi îl sărută pasional.
Eu intimidată mi-am întors rapid privirea.Naruto se uita la mine curios :
Naruto -Eşti bine, Hinata-chan?
Eu O....da!Sunt înregulă...
M-am intors cu fața la Naruto, când am observat ca acesta era mult mai aproape de mine decât atunci când m-am aşezat lângă el.Alarmată am tresărit.
Naruto -Îl lăsăm singuri?spune Naruto uitându-se în ochii mei.
Eu -Îmhâm.
Dintr-o dată am simțit cum o mână mare şi caldă m-a apucat.Naruto mă apucase de mâna dreaptă si mă stranse, aceea ce îmi făcu inima să bată şi mai tare.
Naruto -Unde să mergem?
Eu -S..să mergem în balconul închis, e linişte,ca o cameră mai mucuță..
Naruto -Atunci să mergem.
Când am ajuns în balcon Naruto m-a i
întrebat:Naruto -Ce lucrează parinții tăi?
Eu -Mama e asistenta, iar tata la o firmă...
Naruto -Hmm...iar tu rămâi de obicei singură, nu?spune Naruto întristat.
Eu -D..de fapt e înregulă, rămân cu Hanabi şi nu mă simt singură deloc.
Mâna lui Naruto m-a înconjurat, prinzându-mă într-o îmbrățişare strânsă.
Naruto -Eşti atât de draguță, Hinata-chan.
Eu -H..Huh?E..eu??V..v..v..vo..vor..vorbeşti..s..serios??
Naruto -Îmhâm.
Naruto a ridicat capul şi a început să se apropie alarmant de tare de fața mea.
Naruto vrea sa mă sărute...ce să faac??
Am închis ochii âi am aşteptat.
*Trrrr* *Trrrr*
Naruto -Huh?a spus Naruto tresă
rindEu -E...t...telefonul...mă duc să răspund....
M-am îndreptat spre telefonul fix ca să răspund.
Eu -Alo?Da, eu sunt...Huh?Da.Ce s-a întâmplat?E...eh?
Am scăpat telefonul din mâă.In acel moment toată viata mea s-a cutremurat.
CITEȘTI
NaruHina story Please love me (Te rog iubeste-ma)
FanfictionHinatei ii place de un baiat, de dragostea ei neîmpărtăşită,Naruto. Dar nu prea vorbeşte cu el, cu toate ca sunt amici. Lui Naruto îi place de Sakura, care are ochi doar pentru inegalabilul Sasuke, care o respinge non-stop.Va putea Hinata sa se apro...