Eu -Ce cauți aici....Sasuke???
Ce caută Sasuke aici?!Niciodată nu a mai venit la mine sau a vorbit cu mine mai mult de un minut....nici când am făcut echipa la sport vro 7 runde...
Sasuke -Am venit sa-ți aduc temele. În principal Naruto trebuia sa vină, dar s-a rugat de mine să vin .
Eu -Multumesc, Sasu....
Sasuke -Şi eu i-as fi cerut Sakurei sa vină, daca....nu vroiam sa aflu de ce ai lipsit azi de la şcoala şi ce s-a întânplat intre tine si Naruto?
Eu -.....
Deci şi Sasuke a observat...Mai bine îi spuneam...oricum vroiam sa ma descarc cuiva, nu avea rost să ascund..adevărul tot de află.
Eu -Naruto...m...ma...ma sărutat!!!am spus cu lacrimi in ochi. La infirmerie, m-a sarutat, in timp ce eu eram inconstientă, iar apoi, când m-am trezit a fugit...
Sasuke -Deci sa-nteleg ca te-ai supărat...pentru ca nu îți mai place de Naruto?
Eu -Nu...nu de asta..
Stai!El...ştia ca-l plăceam pe Naruto?!?
Eu -Naruto o place pe Sakura, de asta ştiu si sunt sigură. Nu vreau sa mă rănească, apoi sa fugă la ea...am crezut ca vom fi prieteni, şi ca se vor schimba lucrurile, dar el a stricat totul dintr-o dată...
Plângeam oribil, mă sufocam în propriul plâns, mă simțeam ruşinata, dar rana provocată de Naruto era mai mare decât ruşinea mea.
Sasuke -Acest idiot..!spuse Sasuke nervos.
*Din perspectiva lui Sasuke*
Si când te gândesti ca zicea ca o place, că e chiar simpatică...tsk! Idiotul, acum ea plânge si suferă doar din cauza lui pentru că e prost!
Eu -Hinata, nu îți face griji, idiotul de Naruto nu a făcut-o ca să te rănească, sunt sigur.
Hinata -Mulțumesc, Sasuke, mi-a răspuns zâmbind cald printre lacrimi
*Din perspectiva Hinatei*
Dupa ce Sasuke a plecat m-am simțit puțin mai bine, mai ales ca m-am descărcat într-un fel cuiva. Mâine ma voi duce la scoala, orice ar fi...Nu o să fug iar ca un iepure fricos.
*A doua zi*
M-am trezit de dimineață, ca să am destul timp să mă pregătesc.M-am îmbracat ca de obicei cu blugii mei bleomaren comozi si pluoverul pufos negru si am pornit spre şcoală.
Tot ce îmi doream mai mult era să nu mă întâlnesc din prima cu Naruto. Nu ştiu ce îi voi spune.
Din fericire clasa era goală, asa că m-am aşezat în banca mea şi am început să învăt la istorie.Învățat pe naiba..mai bine zis prefăcut că învăț ca să nu îşi dea nimeni seama că sunt abătută.
??? -Bună, Hinata!
Pe usa a intrat...Sakura??Sakura tocmai m-a salutat?!S-a întâmplat ceva cât timp am lipsit eu?
Eu -Bună...Sakura-chan
Sakura -Ce cauți aşa devreme la şcoală??
Eu -Mă plictiseam acasă...
Sakura -Aha, ți-ai făcut cumva tema la engleza?
"Aha" , deci asta era, oricum Sakura cea normala nu ar fi vorbit cu mine din alt motiv.
Eu -Da
Sakura -şi eu!
Huh??Tocmai a spus ca si ea a făcut-o?
Eu -S-a...intâmplat ceva?
Sakura -Păi...da...m-am certat cu Ino şi TenTen pe tema cu Sasuke..
Eu -Serios?Dar ce legatură are Sasuke?
Sakura s-a aşezat pe scaunul de lângă mine puțin abătută.
Sakura -De faptul că eu il plac pe Sasuke, Ino simte la fel ca şi mine, iar TenTen îmi spune să nu-mi mai fac speranțe false,spuse Sakura aproape plângând.
Eu -Totul v-a fi bine, vei vedea, am spus îmbrățisând-o
Imediat după aceea am încremenit. Pe uşa clasei tocmai intrase.........
CITEȘTI
NaruHina story Please love me (Te rog iubeste-ma)
FanfictionHinatei ii place de un baiat, de dragostea ei neîmpărtăşită,Naruto. Dar nu prea vorbeşte cu el, cu toate ca sunt amici. Lui Naruto îi place de Sakura, care are ochi doar pentru inegalabilul Sasuke, care o respinge non-stop.Va putea Hinata sa se apro...