Cap. XXIX

392 32 1
                                    

*Din perspectiva lui Naruto*

A racit din cauza mea...numai din cauza mea a alergat prin ploaie...

De acum înainte trebuie să fiu mai responsabil, i-am promis lui Neji, trebuie să am grija de ea.

Numai când mă gandesc că el acuşi....Tsk! Nu, nici nu vreau să mă gândesc la asta!!

Hinata a deschis uşor ochii şi cu un glas răguşit a spus :

Hinata -Naruto....kun?

Eu -O, sunt aici, i-am spus zâmbind.Odihneşte-te şi totul va fi înregulă.

Hinata -Bine, îmi spune ea cu zâmbetul ei angelic.

O ador, pur şi simplu o ador...

*Trrr* *Trrr*

Eu -Huh?

Era telefonul Hinatei.Cum am văzut că doarme am zis să îl iau să văd cine e. Când m-am uitat la ecranul telefonului am văzut că scria Kiba.

Eu -Tsk!

M-am dus în altă camera ca să-i răspund.

Kiba -Ohayo, Hinata-chan, ce faci?spune Kiba cu un accent care nu i se potriveşte.

Eu -"Hinata-chan" doarme!

Kiba -Eh?Naruto?Ce naiba cauți acasă la Hinata?

Eu -Ea e acasă la mine.

Kiba -Eeeeh?!Stai c.....??

I-am închis telefonul în nas.Ințeleg că , cândva Kiba a fost amicul meu şi că e prietenul Hinatei de o viață, dar pur şi simplu nu suport idea să îl văd lângă ea...să îl văd că vorbeşte cu ea sau că o atinge.

Tsk!La ce tot mă gândesc?!Hinata e diferită de celelalte fete, nu e ca şi Sakura-chan sau Ino sau Tenten, sau orice altă fată din liceu...e specială.

Dacă s-ar întâmpla ceva cu ea nu ştiu ce m-aş face.

Când mă uit la telefon văd că sună din nou.

Eu -Tsk!Iar tu Ki...!

??? -Sunt eu idiotule!

Eu -Huh?Neji!Eşti in regulă?!

Neji -N-am nimic, sunt bine, unde-i Hinata?

Eu -Acum...e la bae...

Neji -Spune-i să mă sune când vine.

Eu -Am să-i spun...

A închis.Acum ce să fac?Să o trezesc?Dar doarme aşa de drăguț..

Nu pot să fac asta, oricum se simte rău...hmmm...

M-am apropiat uşor de ea şi am început să o sărut scurt.

Eu -Unu...doi...trei

Hinata -Îmmm....

Aveam un rânjet pervers pe față, pun pariu...

*Din perspectiva Hinatei*

Simțeam ceva catifelat şi moale ce se lipea de buzele mele.Huh?Ce este asta??

Am deschis încet ochii dar nu prea reuşeam să-mi dau seama ce se-ntâmplă.

Eu -Unde s..?!Îmm?!?!?

Abea atunci am realizat că Naruto mă săruta cu sărutări mici.

Naruto -Eeeh?H...Hinata-chan?!?!

Naruto a sărit ca şi ars când a văzut că m-am trezit.S-a înroşit şi a început să se bâlbâie.

Naruto -G..gomena!!Nu am vrut să...să îți fac asta!!!E doar că...că a sunat Neji i-am zis că eşti la baie şi..şi a zis că vroia sa v...vorbească aşa că am vrut să te trezesc şi..

Eu -E...este înregulă, nu trebuie să-mi dai explicații...

Naruto a făcut o față tristră şi si-a îndreptat privirea în jos.

Eu -...pentru că eşti prietenul meu!

Imediat ce a auzit asta lui Naruto i s-a luminat privirea şi ochii au început să-i sclipească.

Naruto -Aishiteru, Hinata-chan!!!

Eu -E...E...Eeeh?!?!?

NaruHina story Please love me (Te rog iubeste-ma)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum