Cap. XXXV

457 31 3
                                    

*¤Din perspectiva Hinatei¤*

Viața noastră e foarte liniştită.De când cu slujba lui Naruto şi cu cei 2 copii ai nostri nu prea mai avem timp de nimic...El ajunge seara acasă, eu trebuie să îi pregătesc pe cei mici de culcare, iar într-un final el adoarme, făcând şi eu acelaşi lucru...

Mie dor de zilele când ieşeam cu toții să mâncăm ramen, când mergeam în parc, când mâncam o grămadă de prăjituri...

Naruto -Iubito, am ajuns!!!

Eu -Bun venit, Naruto-kun.

Naruto -Ooi, ți-am mai spus să nu îmi mai spui aşa, suntem căsătoriți şi avem şi 2 copii...spune-mi şi tu, iubitule, iubire...

Eu -E..eh?Dar...

Un rânjet pervers apare pe fața acestuia.

Naruto -Ador reacțiile tale!

Eu -Ia, Naruto-kun!

Boruto -Tatiiii!!!Las-o pe mami în pace!

Naruto -Oh, serios?Şi ce-ai să faci tu mucosule în privința asta??

Boruto îi dă o privire urâtă lui Naruto şi îl calcă voluntar pe picior.

Naruto -Aaaah!Vino aici să vezi ce îți fac, piticanie!!!

Boruto -Ha, ha, nu mă prinzi, nu mă prinzi !

Naruto îl alerga pe Boruto prin toată casa, lăsând în urma lui o mizerie de nedescris.

Eu -Naruto-kun!!!Boruto!!!

Brusc se opresc amândoi uitându-se la mine care mai aveam puțin şi plângeam.

Naruto -Yo, Hinata, dayjobu?

Boruto -Mama, dayjobu?

Eu -N..nu, m..m-am chinuit să fac curat şi...şi voi a-ți făcut mizerie...

Naruto -Nu,..nu plânge, facem noi la loc curățeni, nu-i aşa Boruto?

Boruto -Da, nu îți face griji mamă.

Naruto a pus mâna pe o mătură, iar Boruro pe un faraş.Mă aşez liniştită pe canapea în timp ce ei spălau vasele.Imediat pe uşă intră Himawari :

Himawari -Iar i-ai păcălit?

Eu -Hehe, aşa puțin...
Si asta este tot, am vrut defapt să scriu doar un anunt, dar ma gandeam ca anunt dupa anunt era putin dubios :)))
Deecii...despre noua carte, am pastat primul capitol si l-am sters >.< sa fiu sincera chiar nu mi-a placut, in schimb am cazut prada dorintei voastre si fac o alta carte NaruHina putin mai diferita :)) voi posta primul capitol cat de curand deci urmariti-ma ^^

NaruHina story Please love me (Te rog iubeste-ma)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum