I-am explicat lui Naruto despre mama, şi am alergat repede spre casă.
Eu -Tada imaa!!Huh?Unde e toată lumea?
M-am dus să mă uit dupa ei.În living nu erau, aşa că am zis să caut în dormitor.
??? -...nu vreau ca Hinata-sama să ştie...
Huh?
Am auzit pe cineva vorbind despre mine imediat ce am vrut să deschid uşa.
??? -Nu-ți face griji, vom păstra secret totul.E mai bine aşa.
??? -Mulțumesc, unchiule...
Neji????
Am intrat brusc în cameră.Neji stătea în fund pe pat, iar pe scaune lângă el stăteau Hanabi, mama şi tata.
Eu -N...Neji nii-san!!!
L-am îmbrățişat plângând.
Eu -Eşti în regulă??Ai pățit ceva??
Neji -Hinata-sama, cu ce eşti îmbrăcată?
Abea atunci realizasem că am fugit cu hainele lui Naruto-kun.Eram puțin cam stânjenită.
Eu -M...m-a udat o maşină aşa că m-am dus la o...o prietenă şi mi-a dat hainele astea...
Desigur că am mințit, dar oricum hainele chiar dacă erau mari erau unisexuale aşa că nu aveau ce să spună.
Eu -...dar nu asta contează acum!!Tot ce o important este că eşti bine!
Neji -Hinata-sama, a spus zâmbind.
Am stat mult cu Neji nii-san, l-am făcut să râdă şi să se simtă bine.Nu l-am întrebat de ce a fugit, încercând să evit să-l fac să se simtă prost.M-am dus să aduc apă, iar când m-am întors l-am găsit dormind.L-am învelit si m-am întors spre casa lui Naruto.
*Ding* *Dong*
Naruto -O, vin acum!Huh?Hinata!Eşti înregulă??
Eu -Im, de ce nu aş fi?
Naruto -Pai ai fugit aşa, fără să spui măcar un detaliu...m-am cam speriat. Am crezut ca e vina mea iar..
Eu -Nuu! Îți voi explica totul.
Naruto -Bine, haide intră, a spus zâmbind.
Imediat ce am intrat am şi început să-i explic lui Naruto-kun.
Eu -...şi intr-un final când m-am întors l-am găsit dormind...
Naruto -Huh...Deci Neji e bine...spune Naruto-kun cu o privire destul de supărată.
Părea să îi pese destul de tare de Neji nii, cu toate că de obicei ei doi numai se contraziceau.
Naruto -Haide să nu ne mai gândim la asta, hainele tale...!
Eu -Hm?A, da...scuze că am fugit aşa cu ale tale...
Naruto -Nu, nu, este înregulă. vroiam doar să spun că ale tale s-au uscat, dacă vrei cumva să te schimbi, sunt in baie.
Aveam de ales 1.Să rămân cu Naruto în hainele lui în casa lui, singuri, sau 2.Să rămân cu Naruto în hainele mele în casa lui, singuri.Desigur că nu era diferență prea mare, dar suna mai bine varianta cu hainele mele.
Eu -Revin.
M-am dus in baie să mă schimb.Nici bine nu m-am schimbat de bluză că a si sunat Sakura-chan.
Sakura -Hinata, daijobu?(eşti bine?)
Eu -Da, la ce te referi??
Sakura -Am auzit de la Naruto că ai fugit dintr-o dată acasă.
Eu -D..da, acum totul e înregulă....Neji nii-san s-a întors.
Sakura -Serios???Ce bine...chiar mă bucur.Acum eşti acasă?
Eu -Nu, sunt la Naruto-kun...
Sakura -Oooo, interesant, aveți grija ce faceți voi doi!!
Eu -Sakura-chan!!!!!N...nu vom face a...apsolut....n...ni..nimic!!!!!!
Sakura -O, o, spui aßa acum, dar lasă că vezi tu..
Eu -Huh??Ce să văd?Sakura-chan??Sakura-chaaan???
A închis.Ce vrea să spună??Cand m-am uitat in oglindă m-am speriat de propria-mi față.Eram ca de obicei roşie toată si abea puteam să-mi stăpânesc roşeața.Ce mă faaac???
M-am schimbat rapid si m-am îndreptat direct spre camera lui Naruto-kun.
Eu -G...gata, m-am schimbat....
Naruto -Daijobu?Eşti cam roşie la fată...ai cumva febră??
Eu -N...nu, nu cred...
Naruto -O...Oi!Hinata!!!
Era aşa de linistitor.M-am aşezat pe pat şi am adormit instantaneu.
CITEȘTI
NaruHina story Please love me (Te rog iubeste-ma)
FanfictionHinatei ii place de un baiat, de dragostea ei neîmpărtăşită,Naruto. Dar nu prea vorbeşte cu el, cu toate ca sunt amici. Lui Naruto îi place de Sakura, care are ochi doar pentru inegalabilul Sasuke, care o respinge non-stop.Va putea Hinata sa se apro...