Cap. XV - Doar un vis, sau poate...?

569 44 2
                                    

Orele s-au terminat în sfârşit.Urma să văd ce vrea Naruto sa-mi spună.
Mi s-a făcut frică si nu am avut curaj sa-i spun să mergem sa vorbim altundeva..ceva tipic mie

Naruto -Hinata?

Eu -D...da?

Naruto -Sa mergem.

Naruto...de-ai şti ce simt în interiorul meu în momentul ăsta...

Naruto -Ce...?

Eu -Eh?!

Naruto -Ce crezi despre mine?

Eu -Oh...păi...

Ce cred eu despre el?Ce să-i spun?Cred că eşti cel mai perfect şi frumos, gentil şi, şi nu, nu, nu puteam spune asta!!!

Eu -Naruto...kun...cred că eşti foarte prietenos...si zâmbăreț...si înțelegător...şi...

Naruto se uita foarte curios la mine.Mă studia atent cu privirea, gata să observe fiecare mişcare a mea, fiecare gest, fiecare cuvânt, fieare silabă.
Ştiam că acum e momentul să îi spun..să îi spun tot ce simt cu adevărat pentru el şi să pot să mă uit în ochii lui fără frică!

Eu -...şi Te iubesc, Naruto-kun...

Naruto -Hinata..tu?Tocmai ai spus că mă iubeşti?!?!?

O, doamne, ce-am făcut?????O, nu, o, nu, o, nu!!!!Gândesc ca proasta cu voce tare!!!!

Imediat m-am întors si am început sa fug,cât m-au ținut picioarele, dar din spatele meu Naruto venea dupa mine .

Naruto -Hinata, asteaptă!!!

Eu -Îmi pare rau Naruto-kun, nu pot!am spus printre lacrimi.

Naruto -Ba poți!a spus prinzându-mă de încheietură.

Eu -Îmi pare atât de rău că...te iubesc...

Naruto -Hinata, ce vroiam să-ți spun este că...

Eram foarte aproape unul de altul, chiar puțin prea aproape.Avea obrajii roşii de la alergat şi lua gure mici de aer, arătând că nu i-a priit alergătura de mai înainte.A dar puțin din cap şi într-o secundă era fix în dreptul urechii mele, şoptind :

"Şi eu, mai mult ca orice."

Eu -Narut...mmm...

Nu am mai putut scoate niciun cuvânt.Mi-a prins şoldul cu ambele mâini şi m-a strâns tare, aducându-mă cât mai aproape de el.Mă privea fericit cu ochii lui mari şi albaştri.Mi-a mângâiat uşor obrazul cu un gest finuț, iar apoi m-a sărutat tandru.

Pur şi simplu nu îmi vine să cred că Naruto chiar simte acelaşi lucru ca şi mine...oare e doar un vis?Sau..poate că nu?

NaruHina story Please love me (Te rog iubeste-ma)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum