Cap. XXVII

480 44 4
                                    

Eu -N...Naruto?

Naruto -Da?

Eu -Eşti singur acasă?

Naruto -Da, parinții sunt la muncă, iar Menma la nişte prieteni.

Eu -Şi Hanabi e la nişte prietene...

Eu & Naruto -Clar sunt împreună!

Am vorbit amândoi în acelaşi timp.Am început să râdem amuzaţ de situație.

Naruto -Ți-am pus hainele la uscat, haide să stăm in sufragerie până se usucă.

Am dat afirmativ din cap.

Naruto -Vrei să ne uitam la un film, ceva?

Eu -Sigur...

Naruto -Hmmm....ştiu unul care am vrut să-l vad dar îmi era putin...frică să-l văd singur, ce spui?

Eu -Pare...interesant, am spus puțin speriată de descrierea lui.

Naruto -Aici e!"Bag of bones"

Eu -Adică...sacul cu oase?am spus înghițind sec.

Naruto -îmhâm.

Naruto a pus filmul, s-a dus şi a adus o pungă cu popcorn şi cateva jeleuri din bucătărie si apoi s-a aşezat pe canapea lângă mine .

Naruto -Yoshi!Acum e perfect ! spune Naruto zâmbind.

Ca să recunosc, filmul era puțin cam înfricoşător.Ma bucur măcar că Naruto era cu mine.

Tremuram puțin când vedeam unele şcene care mă surprindeau , manite să mă sperie.

Naruto -Eşti inregula?E prea înspăimântator?

Eu -N..nu...

Naruto -Vino, mi-a spus deschizându-si brațul ca să mă duc lângă el.

Şi-a încolăcit brațele în jurul meu.Mă ținea strâns şi posesiv.Buzele lui erau la câțiva centimetri de gâtul meu, aceea ce era al dracului de excitant..nici nu pot să cred că am spus asta..dar aşa este.Măna lui mai avea puțin şi aluneca de pe şolduri.

Eram roşie sigur...

Eu -Naruto-kun, nu cred că ar trebui să.....

Televizor -Griiih!!!*

Eu -Kyaaaa!!!

Am tresărit, sărind în brațele mari şi călduroase.

Nu am realizat imediat ce am făcut de frică, dar după mi-am dat seama că m-am aşezat foarte incomfortabil pentru el.Eram asezata fix pe o zona sensibilă,care evident era spre aproape..

Inima îi bătea foarte, foarte tare, ceea ce ma făcea să mă simt şi mai ruşinată decât eram deja.Nu m-am mai mişcat.

Naruto m-a prins încet, încet şi m-a îmbrațişat strâns.Am stat ceva timp aşa, apoi am prins curaj si am spus :

Eu -S..scuze Naruto-kun..

Naruto -E ok, a spus strângându-mă mai tare. Încă..încă puțin.

Acel "încă puțin" a ținut mai mult decât era vorba.Mai mult îmi era frică să nu intre Menma sau unul dintre părinții lui Naruto pe uşă.

*Trrrr* *Trrrr* *Trrrr*

Telefonul meu suna, era mama :

Eu -Da?

Mama H. -Hinata, haide rapid acasă scumpo!

Eu -Huh?S-a întâmplat ceva mama??

Mama H. -Te aştept, rapid, a spus apoi mi-a închis.

Ce-a mai fost şi asta??

NaruHina story Please love me (Te rog iubeste-ma)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum