Cap. XIV

617 44 1
                                    

Nici măcar eu nu ştiu cum am putut veni azi la şcoală (şi încă am ajuns prima) .După ce am auzit despre chestia cu Naruto de ieri nu mi-am mai putut scoate din cap faptul că e vina mea, cu toate că nu e aşa...

Eu -Naruto...kun...

??? -Hinata?

Eu -Eh?am spus toată rosie.

Naruto era in carne si oase in fața mea.Nu puteam sa cred că tocmai i-am şoptit numele iar el m-a auzit...ce să făc??ce să-i spun??

Eu -Naruto...bună dimineața...

O vaaai...am mai fost si formală..Sunt un dezastru!!

Naruto -Hinata, te-ai întâlnit cu Kiba,nu?

Am tresărit si mi-am îndreptat privirea în jos,amintindu-mi de îmbrățişare...

Eu -T..te-am aşteptat Naruto-kun...

Ce tot spun?!Doamne...m-a luat gura pe dinainte...

Naruto -Hinata, trebuie să-ți mărturisesc ceva...

Imediat pe uşa a intrat TenTen.

Ooof!!!De ce mereu cand vrea să-mu spuna ceva important toți n-au stare şi dau buzna ?!?!

Naruto -Mai bine vorbim după ore.

Eu -Bine...

Acel "vorbim după ore" a părut cam ciudat..nu stiu de ce dar...simt ca vrea să-mi spună ceva de rău.

*Din perspectiva lui Naruto*

M-am săturat de miştocarul ăsta odata pentru totdeauna. Am crezut că suntem prieteni, iar el se arunca la Hinata fără măcar să spună ceva...tsk!Ce cretin!

A rămas să mai vorbesc cu Hinata după ore şi sa clarific mai bine situațua asta.Am de gând să îi spun tot, fără ezitare!

*Din perspectiva Hinatei*

Orele s-au terminat foarte greu.Încă mai aveam o oră, doar o singură oră mă despărțea de a putea vorbi singură cu Naruto...fierbeam de nerăbdare să văd ce vrea să-mi spună.

TenTen -Hiataa, te cheamă Kiba!

Eu -Acum??

Kiba?De obicei nu mă gândeam la nimic cand venea Kiba la mine, dar acum că stiu ce simte...ce să fac?ce să-i spun??

Off, gândesc prea mult, fac prea puțin!Haide, Hinata!Poți s-o faci!!

Eu -Kiba-kun, ce faci aici?

Kiba -Am venit să vad ce faci, mai ai o oră si pleci, nu?

Eu -Da...

Kiba -Si eu, poate mergem împreună acasă, ce zici?

Eu -Defapt eu...

Naruto -Hinata merge cu mine acasă!

Kiba -Huh?Mergi cu ratatul ăsta??

Eu -Ăm...defapt...ăm...eu...

*Diiiiing*!!!

Eu -Am oră si voi fi ascultată, trebuie să plec...

*Din perspectiva lui Naruto*

Hinata a alergat cât a putut de repede în clasă. Era evident că a fost pusă într-o situație aiurea.

Eu -Ascultă frate!Din vina ta Hinata se comportă ciudat, iar tu o derutezi!Stai departe de ea!

Kiba -Defapt, Hinata se simte doar ruşinată de tine, că altfel vorbeam ca de obicei,doar noi 2, împreună!!

Tsk!Tipul ăsta ma scoate din pepeni!Cât de antipatic îmi este!

Kiba -Eu o iubesc pe Hinata, tu doar te joci cu ea ca şi cu un şoricel, iar după o laşi şi fugi la altele!

Eu -Asta mai vedem noi, am spus întorcându-mă si plecând.

NaruHina story Please love me (Te rog iubeste-ma)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum