Cap. XIII - Gelozie???

618 46 4
                                    

Era....Kiba??Ce făcea el aici?Nu înțeleg.

Eu -Kiba-kun?Ce faci aici?

Kiba -Yo, Hinata, am venit să văd ce faci, mi-a spus zâmbind

Kiba era ca si fratele meu mai mare, vorbim mereu si suntem prieteni buni, doar ca suntem îm clase diferite.

Cu toate ca este un prieten bun mai este si foarte, foarte arătos, cu un aspect fizic de invidiat.

Kiba -Pot intra?

Eu -Huh?Da, da, scuze....intră te rog

L-am condus până in casa, în sufragerie mai exact, şi am adus câteva gustări.

Kiba -Deci cum te mai simți?Hanabi nu e cu tine?

Eu -Ba da,e sus...

Kiba -Nu mi-ai răspuns la prima întrebare!

Eu -Sunt...bine,am spus cu un zâmbet cat se poate de fals

Kiba -Hinata, ştii că mie poți sa-mi spui orice, da?

Eu -Ştiu, sigur ca ştiu, Kiba, dar...e o chestie mai de fete

Kiba -Mai de fete, spui?Bine...nu o să te stresez ca să îmi spui.Am încredere in tine, mi-a spus zâmbind.Am plecat, ne vedem maâine la scoală.

Eu -Sigur ..

Brusc m-a prins într-o îmbrațişare bruscă şi neaşteptată.Mă strângea tare şi parcă numai avea de gând să îmi dea vrodata drumul..

Kiba...oare ce l-a apucat?

*Din perspectiva Sakurei*

Mă indreptam spre casă împreuna cu Sasuke, când il văd pe Naruto îmbufnat cu un buchet de trandafiri roşu in mână.

Eu -Naruto??Ce s-a întâmplat?

Naruto s-a uitat supărat si nervos la mine .

Eu -E cumva din cauza Hinatei?Va-ți certat iar??

Naruto -Nu...m-am certat...dar nu cu Hinata, cu Kiba!

Eu -Kiba??Ce legatura are el??

Naruto -Ma duceam la Hinata să-i dat buchetul de flori, dar m-am intalnit cu Kiba pe drum, care spunea că se duce tot la Hinata iar eu l-am intrebat ce legatura, dar a spus că nu-i treaba mea, apoi m-am enervat si am plecat...

Eu -Nu pot să cred....Hinata nu a spus nimic, de faptul că Kiba va merge la ea...hmm...Naruto, pot avea eu buchetul de flori?

Sasuke -Nu!

Eu -Huh?Sasuke-kun?Haha, nu il vreau pentru mine,am spus smulgându-i buchetul de flori lui Naruto din mana, ne vedem mai încolo, paaa!

*Din perspectiva Hinatei*

În sfarsit Kiba a plecat...nu ştiam cum sa-mi controlez emoțiile.Chiar dacă nu îmi place de el, totuşi..M-a luat prin surprindere gestul care l-a facut.

Şi cu toate ca el m-a îmbrățişa nu mă puteam gandi decât la Naruto..

Hanabi -Hinataaa!a spus Hanabi cu un ton plictisit

Eu -Mm?

Hanabi -De cand ai devenit aşa de cautată?a spus arătând cu degetul spre geamul de unde se puteau vedea o siluetă in fața porții.

Am ieşit fericită să o intampin pe :

Eu -Sakura-chan!!!am spus bucuroasă

Sakura -Bună, Hinata, mi-a spus puțin cam suparată

Eu -S-a intâmplat ceva?

Sakura -Pai...cam da

Eu -Intra, hai să mergem să vorbim.

Am închis poarta si am condus-o pe Sakura în casa.Avea un buchet de trandafiri cu ea, oare i-a primit de la Sasuke?

NaruHina story Please love me (Te rog iubeste-ma)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum