Cap. X

662 46 6
                                    

Ah, era doar....Sakura

Sakura m-a îmbrățişat strâns.

Sakura -Mulțumesc, Hinata!!

Eu -P..pentru ce?

Sakura -Datorită ție mi-am făcut curaj si i-am spus lui Sasuke tot ce simt, iar el, surprinzător mi-a acceptat sentimentele!Chiar nu mi-a venit să cred..

Cât de bucuroasă eram pentru ea. Zâmbetul ei exprima fericirea pe care nu ar putea-o exprima oricine. Merita sa i se întample ceva bun.

Eu -Mă bucur pentru tine, Sakura, am spus zâmbind

Sakura -Hinata, vrei sa iesim împreuna la un film maine?Mergem eu cu Sasuke si daca vrei il pot chema si pe Naruto, mi-a spus făcându-mi cu ochiul.

Numai la auzul numelui lui, lacrimile au dat pe dinafară

Sakura -Hinata, ce s-a intamplat?De ce plangi??Am spus ceva greşit??

Eu -Eu...nimic. E o poveste lungă

Sakura -Hai sa mergem in alta parte sa vorbim

Eu -Dar ora trebuie sa înceapă!

Sakura -Tu esti mai importanta decât ora!!!

Imediat ce am ajuns afară am început să-i povestesc totul Sakurei. Mă simțeam bine că am reuşit să îi spun şi unei fete, care îmi poate ințelege sentimentele. Sakura poate fi foarte de treaba daca nu ar fi influențată de Ino si TenTen uneori...

Eu-...şi asta s-a întâmplat.

Sakura -Oh, Hinata, acel mic idiot!Daca îl prind, îl fac praf!!

Eu -T..te rog, nu-l răni!

Sakura -Cu toate ca el te-a rănit....tu tot îl protejezi...Dar ai încercat macar sa veni poate nu e asa?

Eu -La ce te referi?

Sakura -Daca defapt el nu a făcut-o ca să te răneasca sau din impuls a facut-o defapt pentru că te place?

Eu -Să fiu sincerca am eliminat varianta asta..

Sakura -Hmm...bine, atunci nu ai de ales si vom merge cu toții la un film!

Eu -Ce?Nu!Nu pot vorbi cu el!Abea dacă ma pot uita în ochii lui...

Sakura -Voi vorbi eu cu el ca să meargă, si vei merge si tu. Totul va decurge de la sine, sunt sigură ca el ar vrea sa-şi ceara scuze si să-ți dea o explicație, nu?

Eu -...bine.

Am acceptat, de acum numai puteam da înapoi.

Eu -Îl voi infrunta!Îi voi spune lui Naruto adevăratele mele sentimente!

Sakura -Aşa te vreau!

Eram bucuroasă, Sakura a reusit să-mi ridice moralul chiar mai mult decat mă asteptasem.

Naruto....te iubesc.....

NaruHina story Please love me (Te rog iubeste-ma)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum