Cap. V

643 50 3
                                    

Am ajuns acasă extenuată dupa toate ce s-au întâmplat, dar chiar si-aşa m-am simțit bine pentru că am petrecut timp cu Naruto. A fost exact ca un vis devenit realitate.

Imediat dupa ce m-am aşezat în pat, am şi adormit.

*A doua zi*

Ca de obicei am plecat la şcoala mai devreme, cu toate că nu prea am prieteni cu care să vorbesc înainte de ore. Imediat ca am intrat in clasă l-am văzut pe Naruto ca era singurul ajuns dintre colegi. Ce cauta o oră aşa matinală singur în clasă??El întârzie mai mereu...

Naruto -Hei,'neața,Hinata!mi-a spus cu un zâmbet larg pe față.

Eu -B..bună,Naruto,am spus roşind...ăm..ce faci aşa devreme la şcoală?

Naruto -Nu am avut somn aşa că am spus să vin mai devreme, poate găsesc ceva de făcut, dar tu ce cauți aşa devreme la şcoală?

Eu -Eu mereu vin la ora asta..
Naruto -Ciudat..

Nu am mai spus nimic după, urmând o liniste de moarte .După câteva minute bune de monotonie totală în sfârşit Naruto a spart gheața:

Naruto -Eşti mai bine acum?Mi-am făcut mare griji ieri cand te-am văzut căzând pe jos ,mi-a spus cu o privire îngrijorată

Eu -Sunt perfect înregulă! aşa că nu-ți face griji.

Naruto -Hei,Hinata...în legatură cu chestia aia când ti-am spus că vreau sa faci de serviciu in locul meu...

Eu -Da,ce e cu asta?

Naruto -Eu defapt....

Imediat a intrat pe uşă Sasuke.

Sasuke -'Neața, idiotule, 'neața Hyuga

Eu -Buna dimineața,Sasuke,i-am rşspuns zâmbareață

Naruto -Tsk...bun moment Sas'ke

Sasuke -Hm?Întrerup ceva?a spus Sasuke uitându-se suspicios la Naruto

Naruto -D...

Eu -N...Nu, chiar deloc,eu oricum trebuie sa plec, ca să ajung la consiliu....

Dupa aceea am fugit din clasă si m-am îndreptat spre sala unde se ținea consiliul.

NaruHina story Please love me (Te rog iubeste-ma)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum