20. Bölüm | Yılbaşı Özel +18

451 19 30
                                    

Ceren aynada kendine baktıktan sonra arkadaşlarına döndü.

Ceren aynada kendine baktıktan sonra arkadaşlarına döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Nasılım?"

Mine onu alıcı gözle inceledi.

"Fazlasıyla seksisin"

"Bana bilmediğim bir şey söyle Mine!"

"Aman bu da iyice egoist oldu arkadaşlığımızı gözden geçirmenin vakti geldi Ceren Karaçay!"

Ceren'in yüzü asıldı.

"Aman be Hatice bir şeyi de abartmasan olmaz mı?"

Hatice yüzünün asıldığını görünce istemsizce konuyu değiştirdi.

"Unutmayın fazla içmek yok!"

Mine ve Ceren aynı anda bağırdı.

"Emredersiniz Komutanım!"

"Of sululuk yapmayın hadi çıkalım artık."

***

"Fulle reis!"

"Ceren yeter bu kadar!"

Ceren arkadaşlarıyla beraber maskeli bir yılbaşı partisindeydi. Kafası çoktan bir dünya olmuştu bile ama o durmak istemiyordu.

"Ceren artık gidelim"

"Hatice bir dur Allah için!"

"Ceren tamam sakin ol!"

Hatice sinirle Mine'ye baktı.

"Mine bu durumda yeterince içti güldük eğlendik tamam hadi lütfen Ceren gidelim"

"O zaman montları içeriden alalım sonra da bu külçeyi evine bırakalım."

Hatice kafasını olumlu anlamda salladı. Birlikte oradan ayrıldıkları sırada Ceren'in yanında maskeli biri belirdi.

"Yalnızsınız galiba?"

Ceren ona döndü ve kıkırdadı.

"Batman beni kurtarmaya mı geldin yoksa?"

"Eğer istediğin buysa seni kurtarabilirim."

Ceren muzipçe sırıttı. Aylardır kimseyle birlikte olmamıştı ve bu durum alkolün etkisiyle birleşince önüne gelen herhangi bir kişinin üzerine atlayabilirdi.

"Olabilir"

Adam onu yavaşça kaldırdı ve yanındaki çantasını da aldı. Ceren onun kokusunu içine çektiğinde aklında Nedim'in canlanmasıyla düşüncelerinden uzaklaşmaya çalıştı.

"Çok güzel kokuyorsun"

Onun Nedim olmadığını kendisine hatırlatarak kafasını kaldırıp yanağından öptü.

"Hadi gel arabam şurada"

Ceren'i yavaşça arabaya bindirdi ve kısa süre sonra bir yerde durup onu kucakladı.

Tutsak | NedCerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin