Ceren gelen kişiye baktığında donakaldı.
"Merhaba Ceren"
Ceren konuşan kadını umursamadan Nedim'e döndü.
"Bu kim Nedim?"
Nedim başıyla kadına işaret verdi.
"Çok özür dilerim sevgilim."
Birden büyük bir patlama sesi duyulduğunda koca salonu alevler sarmaya başlamıştı.
"Ceren hızlıca çık buradan!"
Nedim onu kendinden itmişti.
"Nedim neler oluyor?"
Nedim belindeki silahı çıkartıp Demir'e doğrulttu.
"Demir Yılmaz hariç herkes çıksın!"
"Nedim ne yapıyorsun? Ne bu saçmalık?"
"Ceren git!"
"Asla gitmiyorum! Bırak babamı!"
Ceren onun kolunu tuttuğunda Nedim onu sert bir şekilde itmişti. Ceren yere düştüğünde Demir korkuyla kızına hareket edecekken Nedim onu durdurdu.
"O benim karım!"
"Nedim bırak şu saçmalığı!"
"Senin benden çaldıklarının acısını ben de senden teker teker çıkardım!"
"Bak Ceren iyi değil yerden kalkmıyor!"
Nedim onu duymuyordu bile
"Önce kızınla başlayacaktım onu kaçırdım ama elimden kurtuldu! Daha sonra başka bir yol denedim ve başardım. Bana aşık oldu! Şimdi de senden canını alacağım."
Nedim silahını Ceren'e doğrulttu.
"Bu kızın yerinde Levla olacaktı!"
Sonra tekrar ona doğrulttu.
"Kızına son bir kez bak Demir Yılmaz! Son bir kez! İyice vedalaş onunla!"
Demir'i 3 el ateş ederek alevlerin ortasında bıraktı.
"Baba!"
Ceren sürünerek babasının yanına gitmişti. Babası nefes almıyordu.
"Buradan çıkmamayı sen seçtin Ceren üzgünüm babanın en tiksineceği şekilde, bir Karaçay olarak öleceksin."
Ceren babasının cesedinin göğsünde ağlarken Nedim silahı yere fırlattı ve salondan çıktı. Ceren delicesine öksürürken silahı aldı ve ayaklandı. Arkasından hızlıca fırlamıştı.
"Nedim Karaçay!"
Nedim arkasını döndüğünde Ceren onun silahını ona doğrultuyordu.
"Ceren..."
"Burada ölen ben olmayacağım! Sana kandığım için kendimden nefret ediyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak | NedCer
FanfictionCeren Yılmaz o geceye kadar başına gelecek felaketi farkında bile değildi. Karşısındaki adamın ona ne yapacağını, ondan ne istediğini bilmiyordu. Bu işin sonunda onu ne bekliyordu bilmiyordu ve sadece korkuyordu. Bu adamı hayatında hiç görmemişti ve...