"Bu videoda beni itip nasıl ölüme terk ettiğin, babamı nasıl öldürdüğün var! Hem de sesli bir şekilde! Şimdi söyle Nedim benden boşanacak mısın boşanmayacak mısın?"
"Sen nereden buldun onu?"
"Seni ilgilendirmez sadece cevap ver"
"Senden asla boşanmam! İçeriden de bir şekilde kurtulurum ama senden asla boşanmam! Seni asla kaybedemem ben Ceren!"
Ceren telefonu ona doğru salladı.
"Sen beni o gece kaybettin zaten!"
"Hayır!"
Nedim ona sıkıca sarıldı.
"Sakın öyle söyleme hayır"
"Nedim sen iyi değilsin"
"Beni bırakamazsın Ceren olmaz"
"Seni istemiyorum"
Nedim'in gözyaşı Ceren'in saçlarına düşmüştü.
"Ben senden uzakta çok daha iyiydim Nedim."
"O günlerde ben defalarca öldüm Ceren!"
"Bitti artık Nedim"
Nedim yere çöktü ve Ceren'in bacaklarına sarıldı.
"Bırakma beni"
"Nedim artık bunu yapamam en geç bir ay içinde bitecek bu iş ben de o zaman bu videoyu imha edeceğim."
Nedim gözyaşlarını sildi ve sert bakışlarını üzerine sabitledi.
"Benden boşanamayacaksın Ceren!"
Sertçe kapıyı kapattı ve odadan çıkıp gitti. Yatağa geçtiğinde telefonu çalmaya başladı.
"Efendim Deniz?"
"Nedim Abi yanında mı?"
"Hayır değil ne oldu?"
"Demek ki videoyu kullandın ama haberin olsun sana o videoyu verdim diye kurtuldun sanma Müge'yi vazgeçiremezsen elimde sana dair bir şey daha var ve kullanmaktan asla çekinmem"
"Neden bahsediyorsun?"
"Birazdan atacağım şeyi izlemeni öneririm."
Telefonu yüzüne kapattıktan birkaç dakika sonra bir video yollamıştı.
Ceren'in Nedim'i vurduğu ve bayıldığı anlar video kaydı altındaydı.
Deniz'den bir mesaj daha gelmişti;
"Dikkatli ol Ceren KARAÇAY"
---Deniz o iki videoya nasıl sahip oldu---
Deniz gelemeyeceğini belirttiği düğünü sarhoş bir şekilde basmıştı. Yangını fark etti ama Ceren, Nedim ve Demir dışarıdan net bir şekilde görülüp duyuluyordu. Telefonunu aldı ve şaşkınca olanları çekmeye başladı. Nedim çıktığında saklandı ve Ceren'i kurtarmak için atılacakken Ceren'in zaten kendi kendine zorlukla çıktığını gördü. Onu da takip ettiğinde olanları tekrar kayda almıştı. Bu görüntüleri ne yapacağını bilmiyordu ama sarhoş kafayla bunu mantıklı bulmuştu.
---
Nedim deri koltukta oturmuş viskisini yudumluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak | NedCer
FanfictionCeren Yılmaz o geceye kadar başına gelecek felaketi farkında bile değildi. Karşısındaki adamın ona ne yapacağını, ondan ne istediğini bilmiyordu. Bu işin sonunda onu ne bekliyordu bilmiyordu ve sadece korkuyordu. Bu adamı hayatında hiç görmemişti ve...