"Mügeciğim hoş geldiniz"
"Hoş bulduk Vedat Bey"
"Abinlerden ayrı gelmişsiniz"
"Abim mi geldi? Gelmeyecek sanıyordum gerçi son ana kadar ben de gelemeyecektim ama işim ertelendi uğrayalım dedik abim kiminle geldi ki?"
"Sevgilisi Ceren Hanımla burada bir yerlerde olmalılar."
Müge olduğu yerde donakaldı. Genç adam elinden tuttu ve kulağına eğildi.
"Sevgilim hemen çıkmalıyız"
"Biliyorum! Ya bahçedelerse ne olacak? Ceren'in beni görmesi her şeyi mahveder! Ayrıca abimin Cerenle ne işi vardı burada?"
"Sakin ol"
Müge onu itti.
"Sakin olamam"
"Müge sakin ol dışarı çıkıp bahçede Nedim'i arar öğreniriz."
Müge kafasını salladı.
Bahçeye çıktıktan birkaç dakika sonra Müge'nin yanındaki adam Nedim'i aradı.
"Efendim?"
"Kızla buradaymışsın ne taraftasınız?"
"Kapıyı kollayın! Kıyafetlerimi çalıp beni kadınlar tuvaletinde mahsur bıraktı!"
Adam kahkaha atmıştı.
"Tamamdır hallederiz."
Adam telefonu kapadı ve Müge'ye döndü.
"Ceren onu kadınlar tuvaletinde mahsur bırakmış ve elinden kaçmış birazdan bu tarafa gelir."
"Allah kahretsin!"
"Müge sakin ol onu yakalamak zorundayız. Tekrar kaçırma ihtimalimiz fazlasıyla düşük biliyorsun. Kusursuz yeni bir plan kurmak ise uzun sürecek."
Müge kafasını salladı.
"Biliyorum bütün planı kuran benim zaten"
"Hazır mısın?"
"Daha etkili bir şekilde olur diye bekliyordum."
"Her şekilde darbeni vuracaktın bu yüzleşme şimdi olsa da olmasa da bir şey değişmeyecek."
"Haklısın."
Müge onu kendine çekti.
"Geliyor"
"Eğlence başlıyor."
***
Nedim ceketini kapıya astı.
"Kravatı da halledelim bari"
"Sen ne zaman fazlalıklardan kurtulacaksın?"
Ceren kulağına eğildi.
"Benim için gerek yok çünkü ben iç çamaşırı giymiyorum."
Nedim sırıtmaya başladığında kravatı çözdü ve Nedim'in ellerini bağladı.
"Çıkar şu gömleği!"
Nedim gömleğini çıkardığı gibi Ceren bu sefer onu kapıdan dışarı savurdu.
"Pantolonunu da!"
Ceren pantolonunu da indirdi ve dışarı savurdu. Sonra da hızlıca tuvalet kabininden çıkıp eşyaları eline aldı.
"Telefonun ceketinde olduğu için onu sana bırakıyorum birine ulaşıp kurtulursun belki bak ben insaflı insanım bide malum havalar değişip duruyor üşürsen işe yarar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak | NedCer
FanfictionCeren Yılmaz o geceye kadar başına gelecek felaketi farkında bile değildi. Karşısındaki adamın ona ne yapacağını, ondan ne istediğini bilmiyordu. Bu işin sonunda onu ne bekliyordu bilmiyordu ve sadece korkuyordu. Bu adamı hayatında hiç görmemişti ve...