6. Bölüm +18

799 22 137
                                    

Müge, Ceren'i sandalyeye oturttu ve bağladı. Gülümseyerek Ceren'e eğildi.

"Bakalım her şeyi öğrendiğin zaman bu gerçekleri kaldırabilecek misin Ceren Yılmaz?"

"Benimle derdiniz ne?"

"Seninle 2 yıl önce bilerek tanıştım. Bu planı da 5 yıldır kuruyordum. Benim bu planda büyük aksaklıklarım, atladığım şeyler vardı. Abim hepsini pürüzsüzleştirdi. Tam 2 yıl önce seninle tanıştığımız o gün işte biz bu planı devreye sokmuştuk."

"Baban bir iş yüzünden yıllarca bizi ölümle tehdit edip, gözlerimizin önünde annemizi öldürdü. Utanmadan annemin cenazesine bile katıldı. Küçücük çocuktuk daha..."

Deniz ona sarıldı.

"Bundan 5 yıl önce de abimin 3 yıllık ilişkisini, nişanlısını işkence ederek öldürdü. Hepsini küçücük bir ihalenin nefretiyle yaptı."

Nedim kardeşine baktı.

"Geri kalanını ben hallederim Müge sen iyi değilsin eve git"

Deniz de ona katıldı.

"Bence de gidelim sevgilim"

Müge kafa salladı ve abisine döndü.

"Sana güveniyorum"

Onlar gittikten sonra Nedim, Ceren'i bağlı halde bırakıp mutfağa geçti ve içecek bir şeyler hazırlamaya başladı.

"Devam et"

Nedim ona baktı.

"Ne?"

"Anlatmaya devam et hatta en başından tekrar et"

Nedim yaptığı işe devam etti. Ceren ise sandalyede kıvranmaya başlamıştı.

"Benimle konuşmak zorundasın!"

"Boşu boşuna kıvranma anca kendi canını yakarsın."

"Nedim!"

Nedim en sonunda yanına geldi ve bir sandalye çekip karşısına oturdu.

"Bundan tam 12 yıl önceydi. Babam bir ihaleye girmeye hazırlanıyordu. Girdiği andan itibaren Demir Yılmaz tarafından sürekli tehdit edilmeye başlamıştık babam her yeri korumayla doldurmuştu."

"Babam tarafından olduğu nereden belli?"

Nedim sertçe gözlerini ona diktiğinde Ceren irkilmişti.

"Peki ya sonra ne oldu baban ihaleden çekilmedi mi?"

Nedim kafasını olumsuz anlamda salladı.

"İhaleyi kazanana kadar da bu durum böyle devam etmişti ama ihaleyi kazandıktan sonra annem korumalardan artık kurtulmak istediğini, tüm bu tehditlerin pasif çıktığını ve artık başımızda bin tane koruma istemediğini söylemişti. Babam korumaları azaltmak zorunda kaldı ve bir gün ailece kamp yapmaya gidecektik annem doğayla bir arada olmayı çok severdi ve yanımızda kimseyi istemiyordu babam bunu kabul etmişti çünkü uzun süredir hiçbir ses seda yoktu."

"Babamın bu konularda ne suçu var ben hala anlamadım? Ona çıkan hiçbir sonuç yok ve ben boku bokuna buradayım."

Nedim susması için parmağını dudağına bastırdı.

"Tam arabaya bindik ve ilerlemeye başladık ki trafik polisi bizi durdurdu bu durumda annemle babam birlikte arabadan indi. Biz arabada kalmış sadece olanları izliyorduk birden senin baban bizimkilerin karşısına dikildi ve gözlerimizin önünde annemi 3 el ateş ederek vurdu. Annem oracıkta ölürken bile bizi düşünüyordu ve babama emanet etmişti. Baban annemin ölüsüne bile saygı duymadı annemin cenazesine bile katıldı."

Tutsak | NedCerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin