2. Bölüm

756 24 147
                                    

"Merhaba?"

"Komşunuz Nedim Karaçay beni geceyarısı buraya kaçırdı! Nerede olduğumu bile bilmiyorum lütfen yardım edin!"

Ceren derin bir nefes aldı sonunda kurtulduğunu düşünüyordu daha doğrusu öyle sanıyordu.

"Ceren!"

Nedim onu kolundan tuttu ve adamlarına seslendi.

"Siz Ceren Hanım'ı eve götürün"

Ceren adama yalvarıyordu.

"Lütfen polise haber verin nolur!"

Adamlar Ceren'in kollarından tuttular.

"Size iyi günler."

Adam gülümseyerek başını salladı.

Eve geçtiklerinde Nedim onu kolundan sıkıca tutup odaya çıkardı ve yatağa fırlattı.

"Sen benden öyle kolay kurtulabileceğini mi sandın?"

Ceren gözlerinin içine bakıyordu. Nedim'in gözleri adeta ateş saçıyordu.

"Nasıl yetiştin bana?"

Ceren hayal kırıklığına uğramıştı tam kurtuldum derken yine onun eline düşmüştü.

"Hiç uyumadım ki adamlara da ben söyledim görmezden gelin bakalım nelere kalkışabilecek diye! Seni altıma almadan önce de bilerek o kapıyı açık bıraktım yani! Sen kendini çok mu zeki sanıyorsun? Seni senden çok daha iyi tanıyorum ben tek hareketinin neye çıkacağını biliyorum."

Nedim ona yaklaştı.

"Bir daha sakın ama sakın beni kandırmaya çalışma sonuçları daha kötü olur."

Nedim odadan çıktı ve kapıyı kilitledi.

"Aç şu kapıyı!"

Ceren kapıyı yumrukluyordu.

"Aklın başına gelene kadar asla dışarı çıkmayacaksın."

Ceren kahkaha attı.

"Liseli ergen değilim ben ayrıca sen de hiçbir şeyim değilsin bilmem farkında mısın aloooo"

"Evet Ceren değilsin ama benim zekamı hafife alacak kadar ahmaksın."

Ceren daha çok hırslanıyordu.

"Ben bu evden kurtulacağım! Göreceksin kurtulacağım!"

"Sen onu düşüneceğine odadaki banyoda duşunu al rahatlarsın malum çok yordum seni"

Ceren onun bu rahatlığına iyice sinirleniyordu.

"Bana her istediğini yaptıramazsın."

"Aslında istediğim her şeyi yaptırabilirim. Her şey iki dudağımın arasında"

Nedim kapının önünden ayrılmıştı. Ceren banyonun kapısını açtı ve her yerini inceledi. Kamera olup olmadığını kontrol ediyordu. Gerçi daha yarım saat öncesinde görüntüden fazlasını vermişti. Yine de tedirgin olmuştu. Suyu açıp küveti doldurdu ve duş jeliyle köpürttü. Kıyafetlerini çıkartıp çıplak bedenini suyun içine soktu ve küvete uzandı. Gerçekten bu adamın kaçacağını düşünmediğini sandığı için kendini aptal hissediyordu. O bir oyuncuydu ve her zorlu karakterin altından kalkmış, en zorunun bile üstesinden gelmişti ve büyük alkışlar almıştı ama bir adamı kandıramıyor muydu?

Başını suya yatırdı bu adamı daha fazla düşünmek istemiyordu. Kafasında yaşadıkları o zevkli dakikalar canlanıyor içi arzu doluyordu bu yüzden kendini delirecek gibi hissediyordu. Bu adamı hayatında hiç görmemişti ve bu sabahtan sonra arzuladığı tek kişi o olmuştu. Elini vajinasına götürüp arzuladığı şeyi gözünde canlandırıp okşamaya başladı. Duştan üzerine havluyu sarıp çıktığında yatakta uzanan onu gördü.

Tutsak | NedCerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin