• בייבי-בו •

1.8K 133 43
                                    


2021 שמח לכולם!! 💫🎇❤

---

''אתה יכול להתיישב '' הבוגר אמר מזיז את השקיות ממיטתו כדי שהאחר ישב לצידו. ''אני רק אקח את הגלידה למקרר.. '' הוא מילמל בזמן שהצעיר התיישב מהנהן.

ג'ונגקוק שיחק עם אצבעותיו מסתכל על הקעקועים שעל ידיו ונוגע בהם תוהה לעצמו אם להישאר כאן הייתה החלטה נכונה, משהו מרגיש לו לא במקום.. .

''אוקיי אני איתך, בעצם אתה רוצה אולי לשתות משהו? לא הצעתי לך כשהגעת.. ''
''זה בסדר, אני לא רוצה. '' ג'ונגקוק אמר בשקט מסתכל על השני סוגר את הדלת ותופס בכיסא שהיה לצד השולחן מושך אותו ומתיישב מולו.

'למה לא לידי אבל..? '

''אז.. מה עושים עם אבא שלך? ''
''זה לא תלוי בי בכל מקרה, אני סתם עושה את מה שאני אוהב, וזה להתלונן. '' ג'ונגקוק משך בכתפיו והבוגר הינהן בגיחוך.
''דיברת איתו על זה? ''
''ניראלך?, אני רואה אותו ובא לי לפוצץ את הפרצוף תחת מכות. ''
ג'ונגקוק הפנה את ראשו לצד והסתכל על הארון המבולגן לפניו ביבשות. אבא שלו זה לא נושא שהוא אוהב לדבר ולשתף לגביו זה נושא שהוא מדחיק.

''עד כדי כך?. מתי בכלל דיברת איתו לאחרונה? '' טהאיונג שאל בסקרנות, הוא רואה את התגובה החריפה של ג'ונגקוק ומבין שהוא באמת חסר שליטה אל אנשים שלא מגיע להם כבוד. ג'ונגקוק בנאדם הוגן, מאוד חשוב לו שוויון וזכויות בסיסיות.

''כשתפסתי אותו בוגד באמא שלי וצעקתי עליו.. '' טהאיונג השתקק ונשך את שפתו, כן זה לא מצב שהיה כיף להיכנס אליו ולצאת ממנו. ''ואיך הוא היה לפני? ''
''זה יותר מדי שאלות.. '' ג'ונגקוק הפנה את ראשו לטהאיונג בחוסר נוחות קשה לו כרגע לענות על הכול
''הוו, אוקיי. ''
''סליחה, פשוט הנושא מחמם אותי.. אני לא רוצה להתעצבן שוב, קשה לי להירגע אחרי זה.. ''
''שום בעיה. '' טהאיונג הניח את כף ידו על הברך של ג'ונגקוק בעידוד.

ג'ונגקוק הרקין את ראשו לעבר היד הארוכה והעדינה שהחזיקה בו כאוויר לא לוחצת או מחייבת.

''יש לך ידיים יפות. '' ג'ונגקוק אמר בקרירות וטהאיונג כיחכך מושך את היד שלו חזרה אליו. ''גם הפנים שלך בסדר.. '' ג'ונגקוק מילמל חוזר לאופן הקריר שלו כדי שיהיה לו יותר פשוט להתבטא מבלי להתבייש או להראות יותר מדי רגשות שהוא לא היה רוצה להראות.

הוא לא יודע מה זה, לא יודע ממתי זה, אבל הזה, זו תחושה כזאת שבאה כשהוא ביחידות עם השני.
הגוף שלו לפעמים יכול להשתגע 
והקרירות-ההדחקה באים מהר לעזרה, כשהוא לא יכול להסתכל על טהאיונג ולהגיד מה שבאמת חושב עליו ועל מה שמייצג.

עיניו של טהאיונג התרחבו מעט וכל מה שקרה לאחר מכן היה חיוך כנה וגדול כשהוא פשוט קיבל את המחמאה כמו שהיא, לא חושב שג'ונגקוק היה צריך להראות יותר רגש, נותן לו את המקום הבטוח שלו ולוקח את הקרירות בחיוך. אבל הוא הוריד את חיוכו כשהרגיש את ידו המחוספס של ג'ונגקוק מלטפת את שערו ברכות יתרה ופניהם רק קרובים יותר אחד לשני.

• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... • Where stories live. Discover now