🦋
''אז,
זה אומר שעלי להפסיק לעשן? ''טהאיונג הסמיק באחת והרחיק את ראשו מהנער שאומנם פירק את הנשיקה אך ידיו נשארו נאמנות, נחות על גזרתו הנאה של יפה התואר בעדינות וסקרנות.
''מה אנחנו עושים..? '' טהאיונג שאל בחשש והסתכל בעיניו הגדולות של הקטן ממנו. אינו בטוח שהוא בכלל מחבב לג'ונגקוק הוא מעולם לא הסכים או החליט על זה עם עצמו. אבל הגוף שלו נמשך אליו ופועל בלי לשאול משאיר אותו עם הרבה שאלות וספקות.
''אתה שואל זאת שוב. מתנשקים, מה עוד?. זה לא רע או משהו.. ''
ג'ונגקוק מילמל בשקט והסתכל על עדין הפנים בחיוורון. הוא בדיוק כמו טהאיונג מאוד לא יציב כרגע,
ממתי הוא נמשך אליו? הוא יכל להודות שהוא ניסה להרשים אותו וקינא אבל, לחבב? , לאהוב?.''ובאיזו כותרת בדיוק? אם לא הייתה את העבודה שלי לא היינו נפגשים בכלל. ו.. אנחנו לא חברים, אף פעם לא היינו. '' טהאיונג אמר ברצינות, כל הקטע הזה ביניהם קורה בצורה מאוד לא נורמלית.
''זה די ניראה כי אנחנו.. יזיזים. ''ג'ונגקוק גיחך-ציחקק והסתכל משועשע על הבחור הצעיר
''יזיזים?, יזיזים מלשון ז, לא חושב שפגשתי את שלך. '' טהאיונג הפנה את ראשו לצד בבושה וכעס.
''אבל אתה לא צריך להרגיש ככה. פשוט תמציא לכל זה, כותרת חדשה. ''
''מה זאת אומרת? ''''אתה מרגיש אלי רגש רומנטי כלשהו? ''
טהאיונג השפיל את ראשו ונתן ללחייו לבעור באדמומיות חזקה ''א-אני.. '' הוא החל לומר מחפש את המילים שנבלעו תחת הלשון. ''אני לא יודע.. כל זה מבלבל נורא ''
''אני מבין אותך. לא היה ביננו קשר כזה לפני כן. '' ג'ונגקוק לא כעס מכיוון שגם הוא לא היה בטוח.
שניהם מבולבלים במחשבה מה שלא ניתן היה להגיד על המעשים של הגוף. המתח המיני שלהם משחק בהם על חשבונם.''אז מה אתה מציע?, ל, הפסיק? ''
טהאיונג שאל מתרחק סופית מהנער לא נותן לו הרבה אפשרויות להמשיך ולאחוז בו. ''אתה רוצה להפסיק? '' ג'ונגקוק שאל.
''לא יודע, ואתה? ''
''לא יודע. ''הנער גירד בעורפו 'אידיוט תגיד כבר משהו חכם. ' הוא חשב.
''בוא, בוא ננסה.. ל, זה.. ''
''זה? '' טהאיונג שאל דוחק את הנער להגיד מה שחושב עליו בלב.
''נו, זה.. ''
''מה זה זה?-''
''נו אל תשחק איתי! '' ג'ונגקוק התעצבן וטהאיונג ציחקק מהנהן לעצמו.''אתה רוצה, לצאת איתי? ''
''אני -
*נקישה בדלת*
ג'ונגקוק חטף מבט קטן לעבר טהאיונג לפני שנסוג אל עבר הדלת
'זה היה מלחיץ. ' .
הוא פתח אותה והפתעה לא צפויה חיכתה לו בפנים זוהרות.''בבקשה תגיד לי שאתה תורם לילדים חולי סרטן-''
''אם בחולי סרטן אתה מתכוון לנער מטר 83, אימו עם חדר ורוד, אז כן. באתי לתרום. '' ג'ונגקוק נאנח ופתח את הדלת לרווחה.
YOU ARE READING
• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... •
Romance𝐇𝐞'𝐬 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐛𝐲! - 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 ... טאהיונג כל החופשה חיפש אחר עבודה קבועה בשביל דירתו השכורה לשם הלימודים ולשמחתו רק כאשר התחילו לימודיו האקדמיים, מצא מישהו שמוכן לשכור אותו. אבל מה שהוא לא ידע שהבייביסיטר אותו מציע לא מכוון לתינוק, אלא לנער...