• למה הרבצת לו?! •

1.5K 139 19
                                    


טאהיונג הלך יחד עם חברו ברחבי האקדמיה שהייתה גדולה ומאוד מפותחת בה המון סטודנטים למדו מקצועות שונים, טאהיונג היה מרוצה מהמקצוע שבחר כרואה חשבון זה מקצוע חשוב שמכניס הרבה כסף אבל גם מקצוע קשוח עליו יש אחריות ואת האמת ללמוד אותו מאוד יקר, הוא מסתדר איכשהו כמעט תמיד ועכשיו שמצא עבודה חדשה מקווה לחסות על ההוצעות של הלימודים וחייו הפרטיים ביותר קלות.

הוא ישב בשיעור שלו כותב את מה שהמרצה מדבר עליו מילה במילה אך במילים שלו מסכם את הכל שלא ישכח דבר, כותב הערות ביניים עד שלפתע הטלפון שלו צלצל וגרם למרצה להשתתק,
''א-אה, סליחה.. אני יכול, לצאת? '' טהאיונג לבש פרצוף מתנצל רואה מספר שלא ציפה לראות בשעה הזאת מחייג אליו.

-הלו?

-שלום יקירי, אני מאוד מצטער להפריע אבל קראת תאונה ואני פה בלחץ מטורף בבית החולים.
אני יכולה לבקש ממך לקחת את ג'ונגקוק היום מבית הספר
בשעה 3?.

טאהיונג נשך את שפתו ונאנח בשקט מזיז מאוזנו את הטלפון
''לא, לא לא! '' הוא לחש בצעקה

-בטח שאני אוכל, בשמחה!

-תודה רבה, אתה מציל אותי!, אני אשלם לך כפול. הוא רב מכות אז אם תוכל גם להיכנס למשרד המנהל בדרך... סליחה.

'הילד הזה.. ' חשב לעצמו

-שום בעיה, תסמכי עלי.

טאהיונג ניתק את הטלפון.

''אני חייב להפסיק להיות כל כך נחמד אל נשים זקנות.. '' הוא נכנס בחזרה לכיתה לא רוצה להפסיד עוד חומר. בשאר השיעור רק ניסה להתרכז בנושא ולא בנער שיצטרך לאסוף מבית הספר.

-

טהאיונג הלך ברחבי בית הספר הזר לו הוא לא למד שם רואה תלמידים הולכים צוחקים רבים, כרגיל.
הוא הלך בכיוון אחת התלמידות שכיוונה אותו לחדר המנהל שם נמצא ג'ונגקוק, ואכן טהאיונג ראה שחור וישר ידע שהגיע למקום הנכון.
''ילד, '' הוא קרא לג'ונגקוק שם את ידיו בתוך הכיסים ועמד בנונשלנטיות.
''מה אתה בן 8?, מה אתה הולך מכות.. '' התנשא.

''אני מעדיף להיות בן 8 מאשר להתלבש כמו בן 70.''
''אייש-'' טהאיונג הרים עליו בכאילו אגרוף שהוריד באזהרה. מתיישב לצד ג'ונגקוק ליד חדר המנהל.
''אז למה הלכת מכות? '' טהאיונג ראה את ג'ונגקוק במדי בית ספר, פעם ראשונה לא שחורים אבל כמובן שמעליהם היה ג'קט עור שחור. אבל הפרצוף תחת נשאר
''אז למה באת לפה? '' הנער הביט בקור על טהאיונג לא רוצה שיהיה בשטח בית הספר.
''ג'ון ג'ונגקוק!. '' המנהל נשמע מחדרו קורא לג'ונגקוק,
''להציל לך את התחת. '' טהאיונג ענה ונעמד בשביל להיכנס לחדר.

• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... • Where stories live. Discover now