קטינים אהובים איך זה לחזור
לבית הספר? 👀🦋
טהאיונג גירד את עורפו כאשר התקשה באחת מנסיונותיו לצייר את מטלת השיעור. מטלת השיעור הייתה לבחור איבר גוף שמהווה גישור/ חיבור כלשהוא שחשוב עבורך בחיים, לרגע טהאיונג לא היה בטוח אם הוא בסדנה פסיכולוגית מוצא את עצמו מתקשה להתחיל בכלל לחשוב על איזשהו רעיון טוב.
כרגע הציור כבר בעיצומו אך הוא יצא לו די מפורק, הוא בחר בצורה הכי מבוקשת -זוג ידיים. הן היו נפרדות לגמרי כל אחת בצד אחר של הדף, הן היו שונות אחת מהשנייה ולא נראתה ביניהן התאמה, יד אחת גדולה ומחוספס והשנייה הייתה גדולה ועדינה.
''הם לא קצת, רחוקים? '' שאל המורה לציור מקפיץ את טהאיונג וגורם לו לסובב את הכיסא
''הציור שלך נורא שגרתי. '' המורה הסביר לתלמידו שהביט בו בצומת לב רבה הוא כמובן הסכים עם דבריו
''רגיל זה אף פעם לא היה הסגנון שלי, כנראה שפשוט הלכתי על בטוח. אבל אך אוכל להפוך את הציור למיוחד כל כך? ''''תניח שאחת הידיים שייכת לך, והשנייה לכל מי שתבחר. אתם נראים רחוקים אך מה מגשר בינכם? במי תבחר? '' המורה שאל בזמן שהתרחק ונעלם לתלמיד אחר.
טהאיונג הרים גבה והסתובב באיטיות לעבר הציור שלו,
'מה אמור לגשר?, לבחור בג'ימין? באמא שלי? ' הוא רק נעשה מבולבל יותר, מחזיק את העיפרון ועובר על הדף המצויר בצורה אילמת לולא הזמן עצר את עשייתו והפנה אותו אל סוף יום הלימודים.''תנוחו טוב השבת, לשיעור הבא אני רוצה לראות את הציורים של כולם מוכנים. '' המורה מחא בכפות ידיו מושך את צומת ליבם של הסטודנטים העייפים שהינהו להסכמה ואנחה עצלה. טהאיונג חיכה בסבלנות עד שכולם יצאו כדי שיוכל להמשיך לעבוד בשקט על המשימה המוטלת עליו.
הוא תפס בעיפרון שוב וסובב את הכיסא מול הציור יושבים זה מול זה כמו רופא ופציינט . טהאיונג הסתכל על השעה יש לו זמן לעבוד על הציור, הוא נאנח והכניס את הטלפון לכיס מרים את ראשו-
''איכ '' הוא קרא בבהלה כשראה את פניו של ג'ונגקוק מולו, ג'ונגקוק הרים גבה ופלט 'פפפ' מתיישר לעמידה. טהאיונג החזיק בליבו שפעם בחוזקה מהבהלה
''השתגעת? '' טהאיונג שאל בזעזוע וג'ונגקוק חייך ברצון.טהאיונג כחכח בגרונו והתרצן
''מה אתה צריך? '' שאל בקול ישיר והניח את העיפרון שהחזיק על הדף, משחק אותה מצייר, חוזר על הקווים שכבר צייר כדי להראות תעסוקה וחוסר עניין בדבריו של הצעיר.
''כלום. '' הודה ומשך בכתפיו, הוא הסתכל סביב ותפס כיסא רנדומלי רואה שהוא היה מלא בצבעי גועש יבשים. הוא התיישב לצידו והסתכל עליו, ''מה עושה? '' ג'ונגקוק שאל צופה בציור.
YOU ARE READING
• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... •
Romans𝐇𝐞'𝐬 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐛𝐲! - 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 ... טאהיונג כל החופשה חיפש אחר עבודה קבועה בשביל דירתו השכורה לשם הלימודים ולשמחתו רק כאשר התחילו לימודיו האקדמיים, מצא מישהו שמוכן לשכור אותו. אבל מה שהוא לא ידע שהבייביסיטר אותו מציע לא מכוון לתינוק, אלא לנער...