• צ'ופר •

1.5K 132 53
                                    

טהאיונג צחצח את שיניו-
''אהה! '' צעק עם משחה בתוך פיו חוזר לצחצח באגרסיביות את שיניו
''אני לא מאמין על עצמי.. '' הוא אמר והניע את ראשו מצד לצד מביט על ההשתקפות שלו במראה
''איזה בושות. '' החזיק בקיור והשפיל את ראשו עם המברשת בפיו, לצערו נזכר בלילה שעבר בו היה שיכור ואל מי חייג?, אל ג'ין?, לא.. איזה, אל הנער עליו עושה בייביסיטר בעוד שהבריז מיום העבודה לטובת מועדון עם בחור.

ג'ין הלך אל השירותים ונשען על הקיר, ''איך שהוא עזר לך.. '' התחיל למלמל עם חיוך צידי מתגרה באחר,
''שתוק.. '' טהאיונג מילמל יורק את המשכה החריפה מפיו אל הקיור,
''ככה החזיק במותן שלך באגרסיביות.. ''
''כי הלכתי עקום, תירגע.. ''
''והפנים שנראו קרות אך היה ברור שהוא משגיח עליך מרחוק.. ''
''ג'ין תהיה בשקט. ''
''ובוא, הילד ניראה טוב, מכריח אותך לקבל את העזרה שלו~''
''היונגגג! '' טהאיונג קפץ במקומו בקול מנדנד כמו ילד קטן ג'ין צחקק בתגובה ונישק את מצחו.

''תזהר לא להתאהב בנער.. ''
''אני באמת שונא אותך.. '' טהאיונג אמר בהבעה קרה מחבק את ג'ין ונאחז בו לרגע בו הוא יכול להרשות לעצמו להישען על מישהו. ג'ין חיבק אותו חזרה כך שראשו של הצעיר מוצמד לחזהו והוא מלטף את ראשו משתיל נשיקות במורד עורפו.

''מקום רומנטי בחרתם לכם להתמזמז בוא.. '' נאמג'ון הגיע עם חיוך משועשע וקפה הבוקר שלו ביד
השניים צחקקו קלות ונפרדו.

-

ג'ונגקוק נשאר בבית היום בגלל שלא התעורר אל בית הספר מתרץ לאימו שלא היה אחראי ונשאר עד מאוחר בלילה עם חבריו, מחפה על המעשים של טהאיונג ליל אמש.

''אם כבר נשארת איתי, תכין לי איזה משהו מתוק? '' היא שאלה, היא תמיד אוהבת כשבנה נשאר בבית..
היא לא רואה אותו הרבה והקשר שלהם לא הכי חזק בעולם אבל הם אוהבים אחד את השני, היא תמיד רצתה רק לחזק אותו.

''לא אמרת שאת מתחילה דיאטה או משהו? '' ג'ונגקוק גיחך אל אימו פותח את המקרר מוכן לבשל לאמא שלו לפי המבוקש.
''אבל איך אוכל לוותר על ארוחה מהשף הפרטי שלי? '' אמרה בהשתובבות והניחה את פניה על ידיה קורצת לו. ג'ונגקוק חייך בשקט מופנה עם הגב אליה.

היא הביטה על הגב המפותח של בנה משולחן האוכל שהיה במטבח יודעת עד כמה משקיע ואוהב את האימונים שלו שמשתלמים היטב.
''אז מתי אתה מביא בחורה הביתה?'' שאלה בסקרנות משחקת עם בנה יודעת טוב ששאלות כאלו לא מוצאת חן בעיניו כלל.

''כשאני אהיה בן שלושים. ''
ענה הנער בגילגול עיניים מתחיל להכין בצק כדי להכין עוגה מתוקה לאימו שעובדת קשה כל כך.
''או.. כלכך הרבה זמן?.. '' היא מילמלה בביאוס,
''עדיף כבר שתצא עם טהאיונג.. ''
מילמלה נושכת את שפתיה בשעשוע-''א-אמא! '' בנה כמעט והכניס את האצבע אל המיקסר מרב בהלה

• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... • Where stories live. Discover now