❄
''וואה ~ , הילד הזה צריך להיות בוקסיונר. '' ג'ין אמר מחזיק את המשכה שהדוקטור נתן לגבו של טהאיונג ששכב על הספה עם חולצה מורמת. הוא מרח אותה בעדינות על המקום הפצוע לא רוצה לומר זאת בקול אבל ניראה כי זה הולך להישאר כצלקת מזכרת.
''פשוט תמרח כבר.. '' טהאיונג השיב במרירות ועצם את עיניו למשכה קרירה והשורפת שנאלץ לסבול. ''הוא לפחות אמר סליחה? ''
ג'ין שאל מרים גבה נושף על המשכה המרוחה לפני שסוגר אותה בפקק, ''זה באמת משנה? '' טהאיונג הרים גבה זה לא שינה בשבילו סליחה לא סליחה, סליחה לא תתקן את הגב שלו הרי.ג'ין הוריד את החולצה של טהאיונג למטה ועזר לו לקום בזהירות.
''תראה.. הוא בטח לא התכוון.. ''
''מה אתה מגן עליו?, אתה ראית את הגב שלי?, הוא פשוט.. '' טהאיונג נאנח בעצבים מתרומם מהספה.''אני לא מגן עליו אני רק חושב שאתה שופט אותו, עוד מההתחלה עשית את זה.. מאיפה אתה יודע.. אמרת שהוא אמר שהוא לוקח כדורים. נו?, ואולי יש לו בעיות שליטה או כל דבר אחר? מאיפה לך, הוא לא חייב להיות אשם.''
טהאיונג הסתכל על ג'ין.
''אבל אתה כמובן לא תחשוב על דבר 'שולי' שכזה.. '' הוא מילמל באנחה קם מהספה להכניס את המשכה למקרר. ''התפטרת כבר? ''
''על השנייה שחזרתי הביתה. לא תודה. מעדיף למצוא מישהו אחר.
ילד בן 8 יהיה יותר נחמד ממנו.. '' נכנס לחדרו נשפך על המיטה על הבטן עם הטלפון בידו.''אבל אמרת שבחרת בה כי היא משלמת שכר נוח לך.. '' ג'ין אמר כאשר חזר לקצוץ בשר שהפסיק לטובת טהאיונג וגבו הפצוע.
''היא אישה נהדרת, באמת. לולא הבן מפלצת שלה לא הייתי מתפטר, אבל סליחה, אני רוצה עובדה בלי לחזור ממנה מיואש עצבני או פצוע. '' אמר בגילגול עיניים מחדרו.''זה שחזרת ככה זה בגלל שהגעת ככה. הגעת אליו מיואש הראת לו פרצוף תחת והוא החזיר לך כשראה שאתה לא אוהב אותו. הוא בנאדם טהאיונג, הוא צריך צומת לב בסיסית כמו כלום. ''
''אייש ג'ין אל תהיה הפסיכולוג שלי אוקיי?, לילד יש בעיות קשות. ''
ג'ין הניע את ראשו לצדדים הוא כמובן יכל להבין את טהאיונג, הוא פצע אותו ברור שהוא יכעס!.
אבל טהאיונג רואה רק את עצמו...פעמון הדלת צילצל לפתע
''או זה בטח נאמג'ון.. טהאיונג לך לפתוח את הדלת! ''
''אבל כואב לי הגב! ''
''נכון, הגב, לא הרגליים. לך! ''
טהאיונג נאנח בעצבים ועזב את הטלפון הולך לעבר הדלת ופותח אותה.''כבר תרמנו. '' הוא אמר וטרק אותה, הולך בחזרה אל חדרו מחזיק בגבו הכואב. ''אלה היו תורמים? ''
''זה היה ג'ונגקוק.. '' ג'ין הסתכל על טהאיונג בחדות ''וטרקת לו את הדלת?! הוא בטח בא להתנצל. ''
''מה אכפת לי. '' ג'ין הידק את הלסת שלו ומיהר לנגב את הידיים השומניות שלו רץ לפתוח את הדלת.
YOU ARE READING
• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... •
Romance𝐇𝐞'𝐬 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐛𝐲! - 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 ... טאהיונג כל החופשה חיפש אחר עבודה קבועה בשביל דירתו השכורה לשם הלימודים ולשמחתו רק כאשר התחילו לימודיו האקדמיים, מצא מישהו שמוכן לשכור אותו. אבל מה שהוא לא ידע שהבייביסיטר אותו מציע לא מכוון לתינוק, אלא לנער...