guccixxboy
מזל טובבב 💜-
יום האהבה בפתח והנער צלול מחשבות פעם ראשונה שהוא הולך לעבור את יום הרווקים הזה, ביחד, עם גבר, גדול ממנו, ויפה במיוחד.
היו לו הרבה מחשבות והם הסתכמו כולם בעובדה שטהאיונג עדיין לא צלול בעצמו. הגוף שלו לא הבריא לחלוטין והוא עדיין מצוברך.ג'ונגקוק ידע שטהאיונג לא צריך הרבה למרות שהוא רצה להעניק לו הרבה. לבסוף, הוא החליט להכין לאחר קצת מתוק לשם שינוי מכין לו עוגה מושקעת עם כיתוב מעניין, אולי יקנה איזה חולצה יפה, מוצרי טיפוח? או אולי שעון? או מחשב נייד?. היו לו יותר מדי רעיונות.
ג'ונגקוק דפק על דלת חדרו של הבוגר שלא יצא ממנו יותר מדי מאחר והוא לומד מהבית עכשיו בגלל שגופו עדיין מחלים.
''כן '' הנער שמע את קולו מבעד לדלת והוא נשם עמוק לפני שנכנס רואה את טהאיונג יושב מול המחשב שלו שקוע בעצמו, השעה רק שבע וחצי והוא כבר עמוק בתוך הלימודים.
''אממ אתה עסוק..?'' הנער שאל בקול מעט נבוך הרי רק לפני יומיים הם התוודעו אחד לשני ומאז?, אם לומר את האמת, מאז הכל שקט כאילו דבר לא קרה.
''אני ניראה לך עסוק? '' שאל הבוגר לא מרים את עיניו מהמסך, הנער מצמץ תוהה לעצמו אם משהו בקול של טהאיונג היה עצבני, 'עשיתי משהו רע? ' הוא שאל את עצמו.
''אמ, כן, אבל.. אבל יום האהבה היום.. ו, וחשבתי שאולי אתה רוצה לעשות איתי משהו היו-''
''אני עסוק ג'ונגקוק. ''
הנער השתקק וסגר את פיו מהנהן לעצמו ''כן.. עסוק. א- בכל מקרה הכנתי לך ארוחת בוקר אז אל תשכח לאכול אותה. בבקשה. '' הוא אמר לפני שסגר את הדלת ונאנח
''מה אני עושה לא בסדר? '' הוא שאל את עצמו כשג'ין ניגש אליו, עייף, משפשף את עיניו עם פיג'מה ורודה של הלו-קיטי עם דובונים,
''אתה חושב יותר מדי ילד.. '' הוא אמר בקול בוקר מחוספס.''אני הולך לבית הספר. '' הנער מילמל ותפס בתיק המוכן עם הציוד
מניח על כתפיו וצועד החוצה.ג'ין הסתכל עליו וגירד את עורפו עוצם את עיניו. ''טהאיונג! '' הוא צעק, הוא לעומת ג'ונגקוק לא רגיש ועדין אליו בימים האלה, בדיוק ההפך, רוצה להוציא את האור מחדרו.
''תקים את התחת שלך מהמיטה המאהב הצעיר שלך עשה לך ארוחת בוקר ואם אתה לא בא אני מתכוון לאכול את זה! '' צעק פעם נוספת דופק על הדלת הסגורה.
''אז תאכל. '' הוא שמע בחזרה.''יאלה-יאלה תן לילד קצת קרדיט ותבוא תאכל, הוא משקיע בשבילך אל תהיה קקשקה. '' ג'ין פתח את הדלת עם פרצוף אימתני. טהאיונג נאנח בכבדות ועזב את הציוד שלו, יוצא מהמיטה בזהירות לעבר הסלון.
YOU ARE READING
• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... •
Romance𝐇𝐞'𝐬 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐛𝐲! - 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 ... טאהיונג כל החופשה חיפש אחר עבודה קבועה בשביל דירתו השכורה לשם הלימודים ולשמחתו רק כאשר התחילו לימודיו האקדמיים, מצא מישהו שמוכן לשכור אותו. אבל מה שהוא לא ידע שהבייביסיטר אותו מציע לא מכוון לתינוק, אלא לנער...