• ג'ימין ולא אני? •

1.6K 127 26
                                    


טהאיונג הלך ברחבי האקדמיה שלו לכיוון כיתתו כאשר הרגיש תפיכה קלה על הכתף הוא הסתובב ומצא בחור נמוך וחייכני מסתכל עליו,
''תסלח לי, איפה אני?, במחלקה של העסקים או האומניות? ''
''העסקים. האומניות שם. '' טהאיונג הצביע לעבר החלק השני של האקדמיה שהייתה מחולקת לשניים, אחד עסקי בה הוא למד להיות רואה חשבון והשנייה בעלת האומניות; ריקוד אומנות...

''הוו, א-אוקיי.. '' הבחור גימגם לא בטוח לאן האחר הצביע במדויק.
''אני אלך איתך? '' טהאיונג שאל בחיוך רואה את הבחור מבולבל
''או!, תודה. '' שניהם התחילו ללכת לעבר החלק השני של האקדמיה.

''אני טהאיונג, אתה? ''
''היי טהאיונג, אני פארק ג'ימין. ''
''אז מה אתה לומד? ''
''אני מתמחה בתור רקדן מודרני. ''
''אוו, בגלל זה אתה רזה כל כך.. ''
ג'ימיך גיחך והניע את ראשו
''ומה איתך? ''
''אני לומד רואה חשבון. ''
''אוו אז אתה הטייפ החכם. דרך אגב, אני חייב לציין שיש לך סטייל ממש מגניב. '' טהאיונג חייך בסיפוק
סוף סוף מישהו מעריך את הסטייל שלו כמו שצריך.

''תודה רבה ג'ימין. הגענו, כאן הרקדנים. ''
''תודה רבה שליוות אותי. הנה מספר הטלפון שלי, נשמור על קשר.'' אמר הנמוך בחיוך.

-

ג'ונגקוק פתח את הדלת וראה את טהאיונג מאחר כהרגלו כשלפתע מאחור הוא ראה את חברו.
''אני מבולבל.. '' הוא מילמל וג'ימין מיהר לחבק אותו ,''היי? '' הוא שאל תופך על גבו של ג'ימין בבלבול.

''אני לא ידעתי שטהאיונג הבייביסיטר שלך!, למה לא אמרת לי? ''
''מאיפה אתה בכלל מכיר אותו..? ''
''היום הכרנו!, אנחנו לומדים באותה האקדמיה ואנחנו באותו הגיל!. והוא גם עזר לי למצוא אותך!, ו!, מסתבר שהוא הבייביסיטר שלך. ''
ג'ונגקוק מצמצץ כמה פעמים,
''שיהיה.. '' הוא מילמל בגלגול עיניים סוגר את הדלת והולך לחדרו.

''ג'ונגקוקי אני ממש רעב רוצה להכין לי אוכל?? '' ג'ימין שאל בחמידות נכנס לחדר הורדרד של השני. הם נפגשו השבת שהייתה ובילו את כולה בצחוק. ג'ימין חזר לבוסאן לפני שבוע וקפץ לבקר אותו.
''יש בשר במקרר. '' ענה הנער.
''יש, תודה! '' הוא ניגש כדי לנשק את ראשו ולהפתיע את טהאיונג,

'הוא נותן למישהו לגעת בו?, זה חדש.. '

''אתה רעב טהאיונג? ''
''אמ כן אני אשמח לאכול גם.. ''
''ג'ונגקוקי בוא לאכול איתנו! '' ג'ימין צעק מהמטבח והנער נאנח לא מוריד את עיניו ממשחק המחשב.
''אין לי כוח! הרגע חזרתי מבית הספר. '' צעק מהחדר.
''ג'ונגקוקי!, אתה צריך לאכול. היה לך אימון היום? '' המשיך לשאול

טהאיונג עמד בשקט וצפה בשני החברים מעכל את צירוף המקרים שנוצר. הוא שמע את השאלות הרבות של ג'ימין פתאום חושב על העובדה שהוא מעולם לא שאל את ג'ונגקוק איך היה בבית הספר, או האם אכל, אם היה לו עם מי להיות..
או שהוא רוצה לשתף אותו במשהו.
כן.. הוא לא בייביסיטר אחראי.

• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... • Where stories live. Discover now