• הורים •

1.2K 118 50
                                    



חברים תשמרו על עצמכם!!!. תשתדלו לא להתרחק יותר מדי ותמיד להימצא ליד מחסה. אם מישהו מרגיש צורך לדבר על המצב -על קושי שלכם, אתם יותר ממוזמנים ❤.

-----------

ג'ונגקוק עמד מול המראה וציחצח את שיניו שערו היה מבולגן על ראשו וגופו הבנוי היה ערום למחצה בחלקו העליון. הוא הסתכל בעייפות על ההשתקפות של עצמו והמשיך לצחצח את שיניו. טהאיונג כפה עליו לעשות פרויקט חשוב לבית הספר, שג'ונגקוק כלל לא רצה להתחיל בכלל, אבל הוא כבר התחיל וזה אומר שהוא יתן את הכל ויסיים את העבודה בציון גבוה.

עיניו נעצמות עת עת מאחר ונשאר לסיים את העבודה בשעות המאוחרות של הלילה, היה שקט ברחובות הירח העיר לו את המילים והנחירות השקטות של בן זוגו ליוו את אוזניו במשך העשייה. מדי פעם הוא הציץ לראות לשלומו וכיסה אותו בשמיכה כשישן בצורה מרושלת מחבק אליו דובים.

גופו העייף של ג'ונגקוק שקל אם להמשיך לעמוד שם ולצחצח עוד או להתיישב על רצפת האמבט בעייפות, אך לא זה ולא זה קרה כשידיים אורוכות נכרחו סביבו, וראש נח על גבו הרחב.

''טיפש. אמרתי לך לעשות, לא לשים בזה אתה הנשמה והכוחות שלך. '' טהאיונג מילמל בשקט ועצם את עיניו מחזיק מהגוף הכבד מליפול.
"אם אני עושה משהו, אז הוא יקבל ממני את הכל. '' השיב הנער וירק את משחת השיניים לתוך הקיור.

הוא הסתובב עם גבו והביט מטה רואה את פניו הזועפות של טהאיונג לתשובה שקיבל ממנו, הוא חייך בעייפות והניח את ידיו מתחת לבית השחי של הבוגר מרים אותו לשבת על שיש השידה.

הצעיר הרים את ידיו ושלח אותם לתווי פניו של הבוגר מחזיק בלחייו וסורק את פניו, כאילו זאת הפעם הראשונה שרואה בו, ועיניו עדיין לא יודעות לשאת את היופי שנגלה לעיניהן, היופי ששייך להן.

''אולי תבוא איתי? '' שאל הבוגר בקול עצוב. הוא עצם את עיניו למגע החם שתמיד הרגיש גס.
''אני צריך להגיש את העבודה... '' השיב ועצם את עיניו גם כן, מצמיד את מצחם אחד לשני.

''תגיש, אני אחכה לך. ואז תחזור אלי, ניסע יחד. '' טהאיונג פקח את עיניו והסביר לאחר. הוא לא רצה לנסוע לבד, במיוחד לא כשזה לשבועיים ארוכים. התכנון היה לנסוע לבקר את הוריו מחוץ לעיר הגדולה, אי שם בכפר קטן. הוא תכנן זאת רבות, וכמובן שלא הסתיר מהוריו את העובדה שיש לו בן זוג, ההורים שלו רוצים לראות אותו.

ג'ונגקוק לא הכיר את הוריו של טהאיונג, הבוגר לא דיבר או הזכיר אותם קודם לכן ועכשיו בפתאומיות קורא לו להצטרף אליו.
''אתה בטוח?, לא היית אצל ההורים שלך כבר הרבה זמן. אני חושב שהם יעדיפו את הילד שלהם לבד. '' הנער פקח את עיניו.

''תיסע איתי. '' ביקש והסתכל בעיניו הגדולות של ג'ונגקוק שהמשיכו להביט בו בתהייה. ''בוא איתי, אני לא רוצה להתגעגע אליך יותר מדי, כשאתה פשוט יכול להיות לצידי. ''

• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... • Where stories live. Discover now