• קשוח זה בטוח •

4K 156 22
                                    



דלת הדירה השכורה נפתחה על ידו והוא הניח את המפתח למקרי חירום בחזרה תחת שטיח הכניסה,
חלץ את נעליו, מניח את התיק שלו על הרצפה וממהר להכין לעצמו נודלס חם לפני שיתלבש ליציאה. טאהיונג היה בחור פשוט וממוצע שגר בדירה שכורה בסיאול שחולק יחד עם גבר שהפך להיות חבר טוב שלו לאחר שנה שלמה של שכירות משותפת מצד השניים.

טאהיונג הניח את הנודלס והלך להתבשל נכנס לחדרם המשותף בו חלקו מיטה אחת לזוג. חברו לדירה שכב שם בכירבול יחד עם בן זוגו, לוז רגיל בדירה השכורה. טאהיונג החל לבחור לו כמה בגדים מתעלם מהזוג שמתכרבלים יחדיו, זוגיות לגמרי לא בראש שלו עכשיו. הוא לקח כמה בגדים והלך לכיוון השירותים להחליף לא מרגיש בנוח אפילו לא ליד חברו אז עם בן זוגו בכלל לא. טאהיונג לא אהב להראות פיסות עור מגופו מתוך פחד ונבוכות למרות שחברו תמיד טען שגופו יפה וכל אחד היה רוצה גבר שכמתו,
מחמיא לפניו היפים לסטייל המעט אירופאי שלא היה טועם לסגנון הקוריאני הביתי אבל בזה היה כל היופי שלו. גובהו היה ממוצע מטר 76 וזה לא הפריע לו מעולם, לא מרגיש טוב יותר בתור גבר גבוהה יותר. רגליו לעומת זאת היו מאוד ארוכות ורזות כמו אצבעות ידיו הארוכות גם כן, את פלג גופו העליון קישט החזה העדין שלו ותחת הייתה בטנו הקטנה שהאכיל. והתחת ענק הממדים שלו-אבל זה כבר סיפור אחר. טאהיונג ידע שאחרי הכל הגוף שלו מאוד מקובל אבל לא רצה להודות בכך גם כי לא הסכים עם כך.

הוא סיים להתלבש והלך בחזרה אל המטבח להוציא את האוכל המוכן

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הוא סיים להתלבש והלך בחזרה אל המטבח להוציא את האוכל המוכן.
''נו?, מי הפעם?, ילד או ילדה? ''
חברו לפתע הופיע, טוב לא לפתע יש אוכל וכשיש אוכל הוא תמיד בסביבה, טאהיונג הבין את הרמז של ההגעה הפתאומית והכין עוד שני צלחות חוץ משלו לחברו ג'ין, ובן זוגו, נאמג'ון, שעוד נשאר בחדר.
''ילד, אבל לא אמרו לי בדיוק בן כמה הוא. היום אפגוש אותו ואת אמא שלו.. היא גרושה בת 42... ''
טאהיונג ענה והתיישב לאכול.

ג'ין לקחת את הצלחת ומילמל תודה מתיישב מול טאהיונג.
''42 די הרבה אבל אתה בן 22 אולי''
''-אתה יודע שאני לא מעוניין בזוגיות. '' טאהיונג ענה בקרירות,
יש לו נטייה להיות אדם קר למרות שהרבה יותר יפה לו החיוך הריבועי שמקשט את שפתיו מלאות. ג'ין גילגל את עיניו ולקח את הצ'ופסטיק שלו מסלסל עליו את הנודל. ''בכל מקרה, אתה ניראה טוב, והיא בטוח תבחן אותך. '' טאהיונג התעלם מדבריו והתרכז באוכל.

• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... • Where stories live. Discover now