• ערב שקט •

1.1K 93 34
                                    




















נק טהאיונג:

הייתי בדרכי הביתה השעה הייתה מאוחרת למדי סיימתי מוקדם אך נאלצתי להישאר להשלים איזו עבודה מעשית בשיעור אופנה היסטוריה צרפתית מהמאה ה-18.
רגלי פסו לכיוון הדירה הקטנה שאני שוכר לעצמי, היא אמנם חדר אחד אך אני רק אחד ויש בה כל מה שאני צריך וכרגע זה שקט.
בידי החזקתי איתי בריסטול גדול שהספקתי לקנות קודם לכן כשקפצתי לחנות צבעים לא רחוקה מהאוניברסיטה. בעוד על כתפי שכבתי את תיק העבודה הרגיל שלי.

פתחתי את דלת הבית והוא דמם לגמרי הפריטים עמדו ללא כל תזוזה כפי שהשארתי אותם הבוקר. הדלקתי את האור הנחתי את חפצי והתחלתי לחלוץ נעלי ולפשוט בגדי.
לאחר שהחלפתי לפיג'מה חמימיה
הדלקתי את המזגן הראשי שיחמם מעט את הבית, ואם לומר את האמת את האווירה הקודרת. כולם תמיד אומרים שלגור לבד זה חופש, שקט, אתה עושה כרצונך מחליט על עצמך אתה המפקד היחיד של הבית אך זה לא בדיוק כך, זה גם לעבוד כדי לשלם על הוצאות הדירה וההוצאות הפרטיות שלך- ביחד עם הלימודים, זה לדאוג לטפל בעצמך ללא עזרה מאף אחד אתה שורד לבד, ואיכשהו לא תיארתי לעצמי שזה יהיה כל כך... לבד. אני חוזר הביתה אחרי יום ארוך כן יש לי שקט, אבל חשוך כאן, הדירה קרירה ואני לגמרי בודד ומבודד.

ניגשתי אל הכיריים ובהיתי בהם.
עוד מינוס, אני לא מבשל, זאת אומרת אני יכול אבל התחת העצלן שלי מעדיף לקחת קופסאת מנה חמה להרתיח אותה ולאכול לבד בשקט בסלון שומם, וזה מה שעשיתי. ישבתי בשקט וצפיתי בטלוויזיה הישנה של בעלת הדירה הקודמת נזכר איך בפעם הראשונה עוד התלהבתי שיש אותה היה בי המרץ לנסות ולתפעל אותה אבל ויתרתי מהר למדי כשדפקתי עליה ואיזה חלקיק נפל, ואחריו עוד אחד.

לעסתי לאט את אותה המנה החמה שאכלתי בשארית השבוע שלי ופתחתי את הטלפון. האצבע מתנופפת לה מעל האפליקציות שונות תוהה עם עצמי האם להתקשר אל ג'ימין להתעדכן ולעדכן אותו אך בחרתי שלא לעשות זאת ובמקום זאת, קיבלתי שיחה אחרת לגמרי. המספר היה חסום אך זה היה מצחיק לומר שידעתי אותו בעל-פה ומה שעוד יותר היה מצחיק שלא היססתי לענות כמעט מיד. כמובן התחרטתי על זה כשהבנתי שזה היה די נואש מצידי אבל זרמתי מה אני יכול כבר להפסיד?.

-אתה ישן?

קולו דיבר בלחש. עברו מספר ימים בודדים בהם לא הספקתי יותר מדי להתמקד בכל מה שקרה הייתי עסוק במבחן סמסטר נוראי. אבל עכשיו כשהוא מתקשר ב-10 בלילה
אני תוהה לעצמי האם אצליח להענות לשאלתו כמו שצריך מבלי לקבל פלאשבקים משיחתו שעברה

-אני אוכל...

השבתי. אני לא יודע למה, אבל לחשתי בדיוק כמוהו.

-אתה אוכל מנה חמה נכון?

-נכון

• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... • Where stories live. Discover now