• פגישה •

1.3K 116 52
                                    








טהאיונג חתך את העגבנייה והכניס אותה פנימה לתוך הכריך שהוא הכין מקפל לתוך שקית ניילון שקופה וקטנה ומגלגל אותה, קושר אותה היטב.

''ג'ונגקוק האוכל! '' הוא קרא מהמטבח לבחור שהתלבש לבית הספר. ''תודה.. '' הוא שמע את השני ממלמל טהאיונג הציץ לחדר וראה את ג'ונגקוק מקליד משהו באגרסיביות, הוא הרים גבה אך כשהנער הבחין בוא עשה את עצמו מתגרד והלך חזרה למטבח.

הנער יצא מהחדר ולקח את הסנוויץ'
לתוך התיק ריק הספרים שלו, לא טורח לקחת אותם הוא גם ככה לא לומד שם כלום.

''ג'ונגקוק.. '' טהאיונג נאנח וניגש אליו מזיז את התיק ומתחיל לסדר את העניבה הפתוחה מתרכז בה.
ג'ונגקוק בחן את פניו וליקק את שפתיו, היום הוא אמור להיפגש עם הגבר כדי לתת לו את הארנק עם סכום הכסף המבוקש.

''הכל בסדר? '' טהאיונג בירר והרים את עיניו לנער שכבר הסתכל עליו.
''כן, למה שלא יהיה?.. '' שאל והזיז את עיניו מהבוגר נותן לו גם לכפתר את חולצתו הלבנה שהייתה פתוחה, טהאיונג מציץ עם עיניו וסורק את הגוף המרשים רוצה לשמור עליו בתוך החולצה ולא לעיניי כל.

''אתה ניראה מעט מתוח. '' הסביר את עצמו וסיים את עיסוקיו בחולצה מביט סוף סוף כמו שצריך על הנער רואה את שערו מבולגן גם כן, ג'ונגקוק התעורר הפכפך הבוקר.

''אני בסדר. '' השיב הנער בייבשות  אופיינית לו ועבר את הבוגר הולך לנעול את נעליו. טהאיונג נגס בשפתו וחשב עם עצמו מעט, הוא הסתובב אליו ושילב את ידיו תוך כדי, ''ג'ונגקוק... אם משהו, או, מישהו, מטריד אותך... אתה יכול לומר לי. '' הוא אמר בבירור אך קולו נשמע חשדני ללא שליטה.

הנער עצר לרגע משלרוך את שרוכיו ואז הניע את ראשו. ''הכל בסדר, טהאיונג. '' הוא השיב והסתובב עם פניו מחייך ברכות.

'טהאיונג? ' הבוגר חשב ג'ונגקוק לא קורא בשמו הפרטי בדרך כלל. זה רק גרם למתח ולחשד שלו לגבור.

''כן, יופי. '' הבוגר מילמל וחייך חזרה. ג'ונגקוק נעמד וטהאיונג בירך אותו לשלום. סוגר אחריו את הדלת.
הוא תקע את ראשו בתוך הדלת הסגורה ועצם את עיניו בייאוש.

''למה אתה משקר? ''

-

טהאיונג ישב על הספה בבית שלו עד ששמע את פעמון הדלת והוא קיפץ ממנה כדי לפתוח את הדלת.

''צ'ימי.. '' הוא אמר בחיוך לאורח המוזמן שהגיע ומיהר לחבק אותו.
''מממ ריח טוב, בושם חדש? '' שאל הנמוך ונפרד מהחיבוק מוריד את נעליו לצד הנעליים הפזורות.
''כן, ג'ונגקוק קנה לי. '' טהאיונג מילמל וג'ימין הינהן.

''הוא הגיע לבית הספר? '' טהאיונג שאל לפתע וג'ימין הינהן,
''כן, כן הוא כן, ראיתי אותו נכנס וחיכיתי שם כמה דקות כמו שביקשת.. '' ג'ימין אישר.

• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... • Where stories live. Discover now