• לא מוותר לך •

1.6K 139 41
                                    


היי חברים~

רציתי להודיע שכנראה בימים הקרובים אעלה ספר חדש!, אז תשארו מעודכנים. אם תרצו לשאול שאלות לגביו, בכיף.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

''נו, הוא אכל? '' ג'ין שאל נשען על קיור המטבח רואה את ג'ונגקוק יוצא מהחדר עם צלחת מלאה באוכל והוא שילב את ידיו ונאנח.
''אתה חושב?, הוא בקושי מדבר.. ''
הנער גילגל את עיניו והניח על השולחן את ארוחת הבוקר כשהשעה כבר שמונה בערב.
''לעזאזל.. '' הבוגר הסב את ראשו לצד מחזיק את המצח שלו בידו.

''אי אפשר להאשים אותו.. זה היה יותר מדי טראומתי נפשית עבורו. ''
הצעיר אמר משגיח שדלת החדר סגורה כך שהשיחה סגורה גם כן.
''ברור, אבל חייבים להחיות אותו קצת מהמיטה. הוא לא היה מדוכא ככה, מעולם. '' ג'ין אמר ברצינות צער משתקף בעיניו. ''כן, כן אתה צודק. '' הצעיר נאנח בהסכמה.

מאז שהם חזרו טהאיונג מסתגר במיטתו תחת השמיכה, הוא לא בכה, והוא לא ילל, הוא שותק וזה רק סימן גרוע יותר. הצעיר ניסה לדבר אליו פעמים רבות, להצחיק, לשמח אך הבוגר התחמק ממנו בכל פעם, לא עונה ולא מביט.

''אתה יודע?, אני חושב שהוא לא מספר לנו הכול. הוא נגע בו יותר ממה שראיתי, אני בטוח בזה. ''
הצעיר אומר נזכר בסצנה שלא תישכח מראשו בכזו מהירות ואם בכלל. ''אתה מתכוון שהבן זונה הרשה לעצמו יותר מרק נגיעות?. '' ג'ין שאל מצמצם את עיניו.

''כן. טהאיונג יותר מדי, שקט.. בטוח קרה הרבה יותר והוא פשוט לא מספר כלום. '' ג'ין הניח יד על הסנטר שלו וחשב לעצמו. ''אולי אפשר להזמין את ג'ימין? הם בקשר טוב.. '' הנער הציע.

''לא, לא. טהאיונג לא כזה, הוא מרוחק כשהוא מרגיש פגיע. ג'ימין אמנם בחור מדהים, אך הוא לא קו ההגנה שלו. '' ג'ין הרים את עיניו והסתכל על הנער

''אתה הפכת לקו ההגנה שלו. ''

הנער גיחך והניע את ראשו לשלילה
''איזה.. הוא לא מדבר איתי בכלל. ''
''אתה בעצמך אמרת, הוא פגיע. ג'ימין זה מילים חמות הוא לא יתן לטהאיונג להרגיש מספיק בטוח כי הוא לא צריך הגנה נפשית אלא פיזית. הפגיעה הנפשית שלו לא תתרפא עד שהוא לא ירגיש מוגן. ''

''אז.. מה אני צריך לעשות? '' הנער שאל מרגיש במילים של ג'ין נזכר ביללות הקטנות והלא פוסקות של הבוגר כאשר החזיק אותו בידיו באותו יום. ''פשוט לך אליו, ותעשה מה שאתה הכי טוב בו. ''
''ומה זה בדיוק?. ''

''תהיה עקשן. ''

___

ג'ונגקוק סגר את הדלת והביט על פוך השיער שהציץ מבעד לשמיכה והוא חייך חיוך קטן ועצוב. הוא ניגש למיטה בשקט והתיישב.
''היי.. '' הוא אמר בשקט לאדם ששכב עם הגב אליו בדממה.

• ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪- 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 ... • Where stories live. Discover now